וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בארסה ביצעה העברה טובה יותר מאינטר"

המנהל הטכני של הנראזורי משבח את המעבר הצפוי של איברהימוביץ' לנואו קאמפ בתמורה ל-40 מיליון יורו, אטו וחלב

זה היה באוויר, והערב (שישי) זה קרוב מאוד להיות רשמי: ברצלונה החתימה את חלוץ אינטר, זלאטן איברהימוביץ', בעסקת ענק. לפי הדיווחים, עלות העסקה עומדת על כ-40 מיליון יורו, והיא כוללת את המעבר של סמואל אטו לשורות הנראזורי, וכן את השאלתו של אלכסנדר חלב לאלופת איטליה. על פי אותם דיווחים, העסקה הושגה לאחר פגישה בין חואן לאפורטה וצ'יקי באגיריסטיין לבעלים של אינטר, מאסימו מוראטי. העיתון המקומי "ספורט" מדווח כי זלאטן רצה מאוד לעבור לקאמפ נואו, אבל מי שהתיר את הפלונטר היה סמואל אטו, שנתן אור ירוק למעברו לסן סירו.

נשיא ברצלונה, חואן לאפורטה, סיפר על העסקה במסיבת עיתונאים, והתנה את המעבר הסופי והרשמי בהסכמתם הסופית של השחקנים להשלים את המעבר. למרות זאת, לאפורטה הצהיר כי העסקה עדיין לא הושלמה באופן רשמי. "העסקה עוד לא סגורה, מוקדם מדי להגיד איזה אופציה טובה יותר עבור ברצלונה", אמר לאפורטה בהתייחסו לאפשרות כי הקטאלונים יביאו בסופו של דבר את דויד וייה למועדון, ולא את חלוץ נבחרת שבדיה.

לעומתו, לואיס סוארז, המנהל הטכני של אינטר, אישר את העסקה לתקשורת הספרדית. "זלטאן ישחק עבור ברצלונה בעונה הבאה. חייבים להודות: זלטאן הוא שחקן טוב יותר מסמואל אטו, לפחות במובן הטכני. בארסה ביצעה העברה טובה יותר מאינטר, ונצטרך לראות מה יהיה על כר הדשא. עם אטו, אינטר קיבלה שחקן שעובד קשה יותר, שחקן קבוצתי יותר".

איברהימוביץ' עצמו יודע שהעסקה עדיין לא סגורה, אך זה לא מפריע לו להישאר אופטימי. "דיברתי עם הסוכן שלי, אני רגוע", אמר הערב השבדי לתקשורת באיטליה. "אם ההצעה של ברצלונה אכן קונקרטית, הכל הופך להיות מעניין יותר".

ואולי בכלל דויד וייה יגיע?

בינתיים, עם או בלי קשר לדבריו של לאפורטה, המשא ומתן בין ברצלונה לוולנסיה על רכישתו של החלוץ דויד וייה, הגיע ככל הנראה לסיומו. לאפורטה הציע 42 מיליון יורו תמורת החלוץ, אך נשיא ולנסיה, מנואל ליורנטה אמר כי דחה את ההצעה. "לאפורטה התקשר אליי, ואמרתי שהחלוץ לא למכירה", אמר ליורנטה. התקשורת הספרדית מדווחת כי וייה מוכן לשלם את ההפרש בין הצדדים כדי לעבור לקאמפ נואו.

בתוך כך, הושלמה הערב באופן רשמי גם העברתו של המגן הבריזלאי הנפלא, מקסוול, מאינטר לברצלונה. בארסה שילמה 4.5 מיליון יורו עבור מגן נבחרת נבחרת ברזיל, והוא ישחק בשורותיה במשך ארבע העונות הקרובות. השחקן עבר הערב את הבדיקות הרפואיות, ובברצלונה מיהרו להצמיד לו תג שחרור בשווי 50 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully