וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אלופות: בקראקוב מתגעגעים לבית"ר

הפולנים חילצו 1:1 ביתי בתוספת הזמן מול טאלין. זלצבורג איכזבה עם 1:1 מול בוהמיינס, ניצחונות לזריניסקי ודברצן

מלבד משחקה של מכבי חיפה מול גלנטורן הצפון אירית, נערכים ברחבי היבשת עוד משחקים במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. כבר אתמול (שלישי) הבטיחה פרטיזן בלגרד כמעט בוודאות את עלייתה לשלב הבא, לאחר שהביסה 0:4 בוויילס את ריל. מלאדן קרסטאיץ', שחזר לפרטיזן אחרי קריירה ארוכה בגרמניה, כבש את הראשון בדקה ה-17. קלברסון (18), לאמין דיארה (45) וננאד ג'ורג'ביץ' (69) השתתפו גם הם בחגיגה.

לבדיה טאלין האסטונית הייתה קרובה לרשום את ההפתעה הגדולה עד כה, כאשר הוליכה בקראקוב על ויסלה משער של אנדרייב, אך פיוטר צבילונג קבע 1:1 שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. הקבוצה שהביסה את בית"ר ירושלים 0:5 בעונה שעברה, תצטרך לעבוד קשה במשחק החוץ בשבוע הבא.

סלובן ברטיסלבה נוצחה באופן מפתיע 1:0 על ידי זריניסקי מבוסניה, לה כבש קרסימיר קורדיץ' בדקה ה-48, אבל המשחק הבא ייערך בסלובקיה ושם תוכל סלובן לשפר את מצבה. זלצבורג האוסטרית סיימה בתיקו 1:1 משפיל מול בוהמיינס האירית. דודיץ' העלה את זלצבורג ליתרון בדקה ה-25, אבל ג'וזף אנדו השווה לאורחים בדקה ה-60.

דברצן ההונגרית תפסה את קלמאר, אלופת שבדיה, עם המכנסיים למטה בחלק האחרון של המשחק וגברה עליה 0:2. יוזף וארגה הבקיע בדקה ה-83 וזולטן קיס הכפיל בחלוף 13 דקות כדי לסדר לדברצן מקדמה רצינית לקראת הגומלין.

באטה בוריסוב מבלארוס עשתה אף היא צעד משמעותי עם ניצחון 0:2 במקדוניה על גיורקה פטרוב. סרגיי קריבטס (40) ומקסים סקאביש (49) כבשו. ניצחון זהה השיגה אפואל ניקוסיה הקפריסאית במגרשה של סטריימור מאיסלנד. ננאד מירוסבלייביץ' פתח בדקה העשירית והמחליף הפולני מרצ'ין זבלאקוב הבקיע את השני בדקה ה-77. שריף טירספול, אלופת מולדובה, עשתה את העבודה במשחק חוץ מול אינטר טורקו הפינית וניצחה 0:1 מפנדל מוצלח של אלכסנדרו סובורוב (42).

משחק שקול יותר ובעיקר דרמטי היה בין אקראנס ובאקו מאזרבייג'אן, שנפרדו בתיקו 2:2. ולדאס טרקיס השווה עבור הליטאים שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, דקה אחרי שפליפה אלמיידה האורח חשב שהכריע את המשחק עם שערו השני. דינמו זאגרב חזרה עם תיקו מאופס ממשחק החוץ בארמניה מול פיוניק, והעבירה את ההכרעה לקרואטיה.

משחקים נוספים:

ונטספילס (לטביה) - דודלאנז' (לוקסמבורג) 0:3
לונטספילס: אנדרייס בוטריקס (79), דניס קצנובס (86), ויטס רימקוס (87)

לבסקי סופיה (בולגריה) - סנטה ג'וליה (אנדורה) 0:4
ללבסקי: דרקו טסבסקי (50), גיורגי חריסטוב (64 ו-72), ולדימיר גדייב (82)

קופנהאגן (דנמרק) - מוגרן (מונטנגרו ) 0:6
לקופנהאגן: תומאס כריסטנסן (8), מתיאס יורגנסן (16), אילטון אלמיידה (24), דמה אנדוייה (69 ו-74), מורטן נורדסטרנד (82)

ויט טביליסי (גאורגיה) - מאריבור (סלובניה) 0:0

FH (איסלנד) - אקטובה (קזחסטן) 4:0
לאקטובה: טלשב (48), גולובסקי (57, 85), חיירולין (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully