וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעת שמואל, קרית אונו וגני תקווה סיכמו על איחוד

7.7.2009 / 20:29

אחרי שנשרה מליגת העל, ג"ש צירפה את שתי הרשויות. תקציב הקבוצה: כמיליון שקל. אמסלם: "שמח שחלום קטן הפך למציאות"

היורדת לליגה הלאומית, גבעת שמואל, תשחק החל מהשנה הבאה תחת שם אחד יחד עם קרית אונו וגני תקווה, שתי רשויות נוספות איתה היא הגיעה היום (שלישי) לאיחוד. בפגישה שנערכה הערב בגני תקווה סיכמו ראשי הרשויות כי החל מהעונה הקרובה שלוש הרשויות ישתפו פעולה ויפעילו קבוצה שתשחק בליגה הלאומית.

הקבוצה המאוחדת תשחק בגני תקווה באולם לידר, אחרי שבשנים האחרונות גבעת שמואל שיחקה באור יהודה. כמו כן, לקבוצה המאוחדת תוקם קבוצת נשים. כמו כן, במסגרת האיחוד יפעלו קבוצות נוער ונערים שעשויות לשחק בליגה הלאומית. "אנחנו בודקים את ההיבטים החוקיים באיגוד הכדורסל", אמר יו"ר הקבוצה, מוטי אמסלם.

על פי הסיכום, כל אחת מבין שלוש הרשויות תתקצב את הקבוצה המאוחדת ב-300 אלף ש"ח, כאשר תקציב הקבוצה יעמוד על כמיליון שקל לאחר שהוקמה חברת ניהול בראשות איש העסקים, דורון הרציקוביץ', אחיו של לוני הרציקוביץ', הבעלים לשעבר של מכבי תל אביב. עדיין לא הוחלט כיצד תיקרא הקבוצה, כאשר צוות מצומצם צפוי לשבת ולהחליט, כשאחד השמות שעלו הוא "איחוד השלושה".

"אני שמח שחלום קטן הפך למציאות", אמר אמסלם. "אין לי ספק שצפוי לקבוצה הזו עתיד ורוד. הקבוצה סוף סוף תגיע למקומה הטבעי במשולש הצמוד גבעת שמואל-קרית אונו-גני תקווה. אנחנו נתחיל מבראשית ונקווה לגדל שחקנים מאיזורינו ולגבש קהל חם ותומך לקבוצה בשנים הבאות. אני מודה לראשי הערים על התמיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully