וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני שמח להיות היקר בהיסטוריה"

כריסטיאנו רונאלדו התרגש במסיבת העיתונאים לאחר הצגתו כשחקן ריאל מדריד: "אוכיח שהם עשו החלטה נכונה"

וידאו: רויטרס, עריכה: רן צימט

מדריד נכנסה לטירוף מוחלט. אחרי שהבוקר (שני) נחת הכוכב הפורטוגלי, כריסטיאנו רונאלדו, בספרד ועבר את הבדיקות הרפואיות, חיכו לו 75 אלף לבנים משולהבים להצגה הרשמית בסנטיאגו ברנבאו. כמיטב המסורת, ריאל הכינה טקס מרשים כשקטעי וידאו של השחקן הוצגו על מסכי ענק. רונאלדו, שהפך לשחקן היקר בעולם, עצמו ילבש בברנבאו את החולצה מספר 9.

הנשיא, פלורנטינו פרז, דיבר אל הקהל הנלהב כשהציג את שחקן 94 מיליון היורו שלו: "מה שקורה היום הוא תקדים. הנוכחות המסיבית שלכם באצטדיון מראה את המהות הטהורה של ריאל החדשה. אתם הכוכבים האמיתיים של הכוח הבלתי ניתן לעצירה של חלומות וגאווה".

"הגשמתי חלום ילדות, לשחק בריאל מדריד", אמר רונאלדו לקהל: "אני מאוד שמח להיות כאן. לא ציפיתי לאצטדיון מלא וזה מרשים. תודה לכם", אמר הפורטוגלי לפני שהוביל את הקהל לשאגה המפורסמת: "האלה מדריד". הקהל לא ידע את נפשו, ואוהד אף פרץ למגרש והצליח להגיע ולנשק את רגליו של הפורטוגלי, לפני שהוצא על ידי המאבטחים.

ההצגה הגרנדיוזית של רונאלדו בברנבאו ממחישה יותר מכל את ההבדל בין תקופת כהונתו של פלורנטינו פרז לקודמו בתפקיד. רק לשם השוואה, הרכש האחרון שצירפה ריאל מדריד לפני שובו של פרז היה הצרפתי ז'וליאן פובר, שהוצג לעיני 70 אוהדים בלבד, שגם הם נראו כאילו נשכרו במיוחד לאירוע. חמישה חודשים עברו, והברנבאו לבש חג. אגב, על פי נתונים רשמיים שהגיעו מהנהלת ריאל, לא נשבר השיא להצגת שחקן - שהיה שייך, איך לא, לדייגו מראדונה, כשהוצג בנאפולי.

"מקווה להיות טוב כמו במנצ'סטר"

בהמשך דיבר רונאלדו לתחנת הטלוויזיה של ריאל מדריד: "הפרמיירליג היא ליגה קשה מאוד. פיזית, אתה צריך להיות חזק ומהיר כי הקצב שם גבוה מאוד. כאן זה שונה. גם לקבוצות הקטנות יש איכויות והן לא מפחדות לשחק. יש כאן כדורגל מיוחד ואני מקווה להיות טוב כמו שהייתי במנצ'סטר. אעבוד בשביל זה ואני בטוח בעצמי".

"כשאתה משחק בקבוצה גדולה, תמיד יש עליך לחץ", המשיך הפורטוגלי. "אני רגיל ללחץ, זאת לא בעיה ואני בטוח בעצמי. אני נמצא במועדון המתאים להמשך הקריירה שלי. אני מפוקס למטרה שהיא לעשות עבודה טובה ולהראות לכולם שאני שחקן טוב".

על הקבוצה החדשה אמר: "יש לנו ארבעה שחקנים חדשים. הנשיא עשה עבודה פנטסטית וקנה שחקנים גדולים. אני משוכנע שריאל תהיה טובה מהעונה שעברה. נעבוד ביחד באימוני טרום העונה, נתחיל לבנות קבוצה טובה וכשתיפתח העונה, נהיה חזקים. נצטרך לשחק כקבוצה, ולזכות בתארים".

"יש לי מערכת יחסים טובה עם פרגוסון"

במסיבת העיתונאים הרשמית, שהתקיימה מיד לאחר טקס ההצגה המפואר, אמר רונאלדו: "תמיד האמנתי שמועדון צריך את השחקנים הטובים ביותר. ריאל עשתה את ההחלטה הנכונה. אני שמח להיות השחקן היקר בהיסטוריה, זה גורם לי גאווה ואני אוכיח שריאל צדקו כששילמו כזה סכום עבורי".

"תמיד רציתי לשחק כאן, ואחרי מה שהשגתי ביונייטד, רציתי שינוי. אין לי ספק שזהו המועדון הנכון בשבילי. ההצגה הרשמית הייתה רגע מיוחד עבורי". על הפרידה מיונייטד אמר רונאלדו: "היא הייתה טובה. יש לי מערכת יחסים טובה עם אלכס פרגוסון וכך זה יישאר. דיברתי איתו והכל בסדר. הוא שמח, אני שמח וצריך להתקדם קדימה".

"רציתי את החולצה מספר 7", גילה רונאלדו ואולי פתח חזית ראשונה עם ראול. "אבל 9 הוא מספר מיתולוגי. המספר לא משחק. אנסה לעשות את הדברים באותה הצורה, ללא קשר למספר שעל גבי". לגבי החשש מבלגאן בחדר ההלבשה בשל עומס הכוכבים אמר: "אני בטוח שלא יהיו בעיות. ראול הוא בחור נהדר ולי לא היו מעולם בעיות בחדר ההלבשה, ולא יהיו לי גם עכשיו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully