וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון בליברפול לארבע שנים נוספות

הקשר הישראלי ימשיך בקבוצה ממרסיסייד עד גיל 33 ושכרו ישודרג. אמר: "זה מה שרציתי שיקרה, אני מאושר להישאר כאן". בניטז: "המטרה שלנו היא להבטיח את עתיד המועדון"

יוסי בניון סיכם היום (שני) על הארכת חוזהו בליברפול בשנתיים נוספות. לבניון נותרו שנתיים בחוזה המקורי, אבל היום הוא חתם על חוזה חדש עם שדרוג בשכר וישחק בקבוצה ממרסיסייד עד גיל 33. "זה מה שהכי רציתי שיקרה, אני מאושר להישאר בליברפול", אמר בניון, שיחתום רשמית על החוזה בימים הקרובים.

סוכנו של בניון, רונן קצב, סיפר: "היו לו הרבה הצעות, אבל אני לא רוצה להתייחס לזה. מה שהיה מעל לכל היה האתגר המקצועי, שזה להביא לליברפול אליפות. זה מרגש לראות כמה מעריכים אותו במועדון וכמה הוא אהוב ואני שמח שלקהל הישראלי מצפים עוד הרבה משחקים של יוסי בצמרת של הכדורגל העולמי".

מאמן ליברפול רפא בניטז התייחס להארכת החוזה של בניון ושל שחקנים אחרים בקבוצה כראשונה בסדר העדיפויות שלו:" אנחנו חייבים להבטיח את עתידו של המועדון, ורק אחר כך לחשוב על שיפור. זה אומר שהמטרה הראשונה הייתה להשאיר את השחקנים שכבר כאן ואנחנו שמחים שהצלחנו לעשות את זה".

בניון, שהתחיל את הקריירה בהפועל באר שבע ושיחק לאחר מכן במכבי חיפה, עזב את ישראל לפני עונת 2002/3 וחתם לראסינג סנטאנדר. ב-2005 עבר לווסטהאם האנגלית ולפני שנתיים השתדרג לליברפול הגדולה, ששילמה עליו סכום המוערך בכ-5 מיליון ליש"ט.

בעונה החולפת הציג הקשר הישראלי יכולת מצוינת, פתח ב-21 משחקי ליגה, שולב ב-11 נוספים כמחליף וסיים את העונה עם שמונה שערי ליגה. בליגת האלופות כבש שער אחד זכור נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו.

במסגרת מירוצי החימוש השונים והמוטרפים באירופה בקיץ הנוכחי, הוזכרו שמם של שחקני ליברפול, צ'אבי אלונסו וחאבייר מסצ'ראנו כרצויים בקבוצות אחרות ואתר האינטרנט של העיתון "ליברפול אקו" כתב היום כי "לאור חוסר הודאות לגבי עתידם של כמה משחקני הקבוצה, רפא בניטז יהיה מאושר מהארכת החוזה של בניון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully