וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולאס: "זו טרגדיה לאבד את בנזמה"

נשיא ליון תיאר את הפרידה מהחלוץ כ"קורעת לב", וסימן מחליף: "נציע לפורטו 20 מ' יורו על ליסנדרו לופז כדי לסגור את העסקה"

רק לפני חודשיים איבדה ליון את תואר האליפות בצרפת אחרי שהחזיקה בו במשך שבע שנים רצופות, וכעת בחלון ההעברות היא רואה את כוכביה נוטשים בזה אחר זה. ראשון היה זה הקפטן ז'וניניו שבחר לעבור לכסף המפתה שהציעו לו מקטאר, ואחריו הגיע ההלם הגדול בדמות מעברו של קארים בנזמה לגלאקטיקוס המתחדשים של ריאל מדריד. גם קאדר קייטה עבר לגלאטסראיי, פאביו גרוסו עם רגל וחצי ביובנטוס וסידני גובו ופרנסואה קלרק מעוניינים לעזוב, כך שליון מצויה בבעיה ועדיין לא ביצעה כל רכש.

הנשיא ז'אן מישל אולאס התייחס הערב (חמישי) לחור שנפער בקבוצה בעקבות העזיבה של בנזמה. "זו טרגדיה, זו עזיבה קורעת לב עבורנו, אבל אפשר להבין אותו כי הוא ירוויח שכר משולש במדריד", אמר אולאס. "זו הייתה דרמה אמוציונלית עבורנו, אבל עכשיו ממשיכים הלאה". לגבי קייטה, שנרכש תמורת 18 מיליון יורו ונמכר בפחות ממחצית הסכום, הוסיף אולאס: "בליל הוא היה נהדר ואצלנו לא הלך לו. טעינו, קורה".

כעת בליון נואשים לחיזוק בחוד ההתקפה, כאשר השם המוזכר תדירות הוא ליסנדרו לופז מפורטו, שכבר סיכם את תנאיו האישיים, אך לא קיבל את ברכת הדרך מקבוצתו. "אנחנו נוסעים לפורטוגל, נציע 20 מיליון יורו וננסה לסגור את העסקה הזו", אמר נשיא ליון, שגילה גם כי מתנהלים מגעים עם דויד טרזגה, לוק רמי ואנדרה פייר ג'יניאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully