וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "אולי רענן כץ אדם חולה"

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, תוקף באופן חסר תקדים את כץ: "צריך להיות מאבן כדי לא להיפגע. לא נתקלתי בדבר כזה. חוץ מלרחם על רענן, אין לי מה לעשות. שימשיך לתרום לירושלים. אולי ככה תהיה תחרות בליגה"

"הדברים שלו חולניים. אולי רענן כץ הוא אדם חולה" – כך אומר לוואלה! ספורט דיוויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, בתגובה ראשונה לראיון שהעניק לנו כץ שלשום (שלישי). "כשבן אדם בא אליך ואומר 'אני מצטער, בואו נמתח קו על העבר ונסתכל קדימה', ועוד יושב איתך לארוחת צהריים ולא אומר מילה על שום ראיון, ואז אני פותח עיתון ורואה את זה, אז אני צריך להיות מאבן כדי לא להיפגע".

- הופתעת מהתזמון או מהדברים עצמם?

"בישיבת הבעלים שנערכה לפני שבועיים, רענן התנצל על הדברים שאמר בעבר בפני משפחת רקנאטי. היו שם שמונה אנשים, אז אתה יכול לשאול גם אותם. אחרי שהוא אמר לנו 'בואו נפתח דף חדש', אמרנו לו שנעשה ניסיון. כבר אז היו הרבה אנשים שלא חשבו שזה יחזיק מים.

"הוא יושב איתכם ונותן לכם ראיון, וכמה שעות אחר כך נפגש איתי ולא אומר על זה כלום. לפחות שיהיה לו אומץ להגיד את הדברים בפנים שלי", ממשיך פדרמן במתקפה חסרת התקדים, "אבל אחר כך אני עוד צריך ללכת ולקרוא את זה במקום אחר. זה חולני. יש לנו בעיה עם רענן כץ. לאור הכתבות שלכם הוא מצליח להעמיד דימוי כאילו הוא רק מגיע ונותן כספים, וכולם כביכול רק פוגעים בו. הוא כאילו רוצה את טובת מכבי, אבל בין זה לבין האמת, המרחק גדול. בהחלט יכול להיות שמדובר באדם חולה. עד היום לא נתקלתי בדבר כזה".

- בראיון אומר כץ, בין היתר, שאתה ושי רקנאטי מנהלים בפועל את מכבי. תגובתך?

"שרענן יגיד מה שהוא רוצה. הוא רק פוגע בשמעון (מזרחי – א.ג). תראה, אני מצטט את מה שהוא אמר לכם: 'אין לי לב להפוך את שמעון לנשיא כבוד'. אני כבר לא יודע מה הוא חושב. בישיבה היה גם אחיו ושני הנציגים האחרים שלו (צביקה קציר וחיים סמו, א.ג.). תשאל אותם מה הם אומרים".

- כץ רמז לכך שהשתמשת בו לצורך ביצוע שינויים פרסונאליים במועדון, ואז זרקת אותו.

"זה משפט שידוע לי שכמה אנשים שלא אוהבים אותי משתמשים בו. חוץ מלרחם על רענן, אין לי הרבה מה לעשות".

- איך ממשיכים מכאן הלאה?

"למכבי תל אביב אין שום בעיה. יש רק בעל מניות אחד עם בעיה, ונצטרך למצוא לזה פתרון. אי אפשר להכריח אותו למכור את החלק שלו, אבל אתה יודע, כל חברה מתנהלת על פי אחוזי בעלות (אולי רומז לכך שהחלטות ייכפו מעתה על כץ, על פי אחוזי שליטה במועדון, א.ג.)".

- במקרה הזה, כץ יכול להחליט שלא להכניס כספים נוספים לקופה, ובכך לא תוכלו להתנהל במצב גירעוני.

"זה נכון, בשביל תקציב גירעוני צריך הסכמה של כולם. אנחנו נעשה רק מה שיהיה לטובת המערכת".

- שי רקנאטי אמר לנו ש"לא פלא שכולם רוצים לראות את כץ בחוץ".

"ברור שאני עומד מאחורי הדברים של שי".

- מה דעתך על התרומה שכץ העביר להפועל גליל/גלבוע, ובעיקר להפועל ירושלים?

"רעיון יפה. למה לא, שימשיך לתרום להם. שיתרום אפילו עוד קצת, שיעזור לירושלים יותר. ככה אולי תהיה תחרות בליגה".

תגובת שמעון מזרחי

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, אמר בתגובה לדברים של פדרמן וכץ: "האמת היא שרציתי לתת תגובה הרבה יותר ארוכה, אבל כרגע אני לא יכול להגיב באריכות. אני חושב שהראיון שנתן רענן לכם ול'גלובס', גם מבחינת העיתוי וגם מבחינת התוכן, מוטב שלא היה נעשה. אולי בהמשך אתייחס לדבריו של רענן לפרטי פרטים, גם בנוגע לכל אחד מהמוזכרים בכתבה. בינתיים אני עסוק בעשייה ובבנייה של דברים במכבי. אגיב באריכות כשאמצא לנכון".

ohadgreenwald@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully