וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "כולם יפחדו מאיתנו"

הבלם הפורטוגלי וחבריו בריאל מדריד נרגשים לקראת העונה הקרובה, אחרי שאושר רשמית כי גם קארים בנזמה מצטרף לרונאלדו וקאקה

לאחר יום עמוס בתהפוכות והכחשות, הפך הערב (רביעי) קארים בנזמה לסופרסטאר השלישי שמגיע ל"פלורן טים", ריאל מדריד. הבלאנקוס סגרו עם ליון את ההעברה, והקבוצה הצרפתית תקבל 35 מיליון יורו. כזכור, כבר בבוקר דיווחו עיתוני ספרד כי ריאל מדריד הגיעה לסיכום עם ליון לגבי החתמתו של בנזמה, ממש מתחת לאפה של מנצ'סטר יונייטד שחשקה בשירותיו.

בהמשך היום, לעומת זאת, הוציאה ליון הודעה שמכחישה את הפרסומים בספרד. "קיבלנו הצעה הרבה יותר גבוהה מהסכום שפורסם", מסר קצין העיתונות אוליבייה בלאן ל"ל'אקיפ", "אבל אף אחד לא אמר שהיא הגיעה מריאל מדריד. בכל אופן, עדיין לא נחתם הסכם עם אף אחד".

אלא ששעות ספורות מאוחר יותר, אישרה ליון כי ההעברה סגורה. על פי ההודעה הרשמית, ליון תקבל 35 מיליון יורו, כאשר סכום העסקה יגיע ל-41 מיליון עם תוספות. מילון נמסר שכבר לפני מספר ימים הודיע בנזמה לנשיא, ז'אן מישל אולס, כי ברצונו לעבור לריאל מדריד.

על פי דיווחים בתקשורת הספרדית והצרפתית, בנזמה יגיע למדריד בימים הקרובים, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לשש שנים במועדון.

בכך "גנבה" ריאל את השחקן שהיה המטרה המרכזית של מנצ'סטר יונייטד לקיץ זה. החלוץ הצרפתי בן ה-21 יגיע לברנבאו לאחר חמש שנים בליון, בהן זכה בארבע אליפויות. ב-149 הופעות במדי הקבוצה הצרפתית כבש בנזמה 66 שערים וכמו כן הספיק להופיע 24 פעמים במדי הנבחרת הבוגרת של צרפת.

פואל: "הצעד ישתלם לו"

פפה, הבלם הפורטוגלי של ריאל, היה הראשון להגיב, כשאמר ל"מארקה": "לקבוצות האחרות יש את כל הסיבות לפחד מאיתנו. אלו שחקנים אדירים שמכירים את הגדולה של ריאל מדריד וישפיעו עמוקות על היכולת שלנו כקבוצה".

קלוד פואל, מאמנו של בנזמה בליון, התייחס לעסקה: "היו הרבה שינויים עד שזה נסגר באופן רשמי לפני מספר שעות. איבדנו שחקן עם איכויות רבות ואני מאחל לו הצלחה גדולה במועדון הגדול אליו הוא מגיע. כאן, בליון, הוא היה בבית וכעת יצטרך להתאקלם למקום חדש, אז אולי יהיה לו קשה בהתחלה, אבל בסך הכל אני מאמין שהצעד ישתלם לו".

רובר ואלט, אחד מאנשי הצוות המקצועי בליון, הוסיף: "זה נהדר עבורו. מדובר באובדן גדול לליון כשתוך חודש ז'וניניו ובנזמה עוזבים, אבל אני במקומו הייתי יורד על ארבע וזוחל אם ריאל הייתה קוראת לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully