וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואל: "כרגע אין הצעות קונקרטיות על בנזמה"

מאמנה של ליון לא יעמוד בדרכו של החלוץ, שמועמד לריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד. לוצ'ו גונזאלס הארגנטינאי סיכם את תנאיו במארסיי

אחד השמות החמים ביותר של שוק ההעברות הנוכחי הוא קארים בנזמה. חלוצה הנפלא של ליון מוזכר זה מספר שבועות כמועמד לעבור לברצלונה, ריאל מדריד, אינטר, מנצ'סטר יונייטד, ובערך כל קבוצה גדולה אחרת ברחבי אירופה, ועד היום (שלישי), לא הרבתה קבוצתו להתייחס לנושא. אלא שכעת, דומה כאילו השאיפות של ליון להשאיר במועדון את חלוץ נבחרת צרפת נראים קלושים ביותר, בעיקר אם לוקחים בחשבון את מצבה הכלכלי של האימפריה המעט דועכת.

"אנחנו יודעים את החשיבות שלו לאולימפיק ליון והיעילות שהוא מביא לסגל שלנו. הוא שחקן נהדר, אבל אנחנו מכירים גם את הנתונים הכלכליים של המועדון", אמר היום מאמן ליון, קלוד פואל. "נעריך את המצב כשהוא יחזור מחופשה, נראה מה הוא רוצה לעשות ונקשיב לו. אם יש לו חלומות לעזוב, נדבר איתו ונראה אם ישנן הצעות קונקרטיות. כרגע אין".

שוויו של החלוץ בן ה-21 מוערך בכ-40 מיליון יורו כרגע, ונדמה שאם ליון תקבל הצעה דומה לזו היא תיפרד מכוכבה הצעיר, שהבקיע בעונה שעברה 23 שערים בכל המסגרות, ותמהר לחפש לו מחליף. "להפסיד את קארים תהיה אבידה גדולה", הוסיף פואל, "לא ייתכן שנאבד אותו מבלי להביא שחקן או שניים בקליבר שלו", הוסיף המאמן.

גונזאלס סיכם במארסיי

סגנית אלופת צרפת, מארסיי, עשתה רכש מצוין כשהיא קרובה מאוד לצרף לשורותיה את שחקנה הארגנטינאי של פורטו, לוצ'ו גונזאלס, כך פורסם באתר הרשמי של קבוצת הפאר מעיר הנמל הצרפתית. גונזאלס יחתום על חוזה לארבע שנים בתכולים מהדרום.

"הושג סיכום בין הצדדים הנוגעים בדבר", נכתב בהודעה שפרסם האתר, "אבל החתימה של גונזאלס תלויה עדיין בתוצאות הבדיקות הרפואיות שהשחקן יעשה". גונזאלס בן ה-28 ערך 43 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, והוא היה אחד מהיעדים המרכזיים של מאמנה החדש של מארסיי, דידייה דשאן, שהחליף בתפקיד את אריק גרטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully