וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר והצבא, עכשיו אחד על אחד

30.6.2009 / 13:55

ההתאחדות העבירה את הטיפול בשחקן לצה"ל, שדורש מהחלוץ להתייצב באוקטובר לטירונות. בתיה סהר: "יכולים לגמור לו את הקריירה"

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום לבן סהר כי היא נאלצת להעביר את הטיפול בנושא שירותו הצבאי לרשויות צה"ל, וכי מעתה צה"ל יטפל בנושא שירותו של סהר באופן ישיר מול השחקן. שלטונות צה"ל אישרו לסהר לקבל תקן של "ספורטאי עילוי", אבל לפני כחודשיים שלחו מכתב רשמי להתאחדות ודרשו שסהר יתייצב לטירונות ביולי, מה שהיה מנוגד לדעתו של השחקן ומקורביו.

לאחר שדרשו מבן סהר להתייצב לטירונות באמצע יולי, שלטונות צה"ל הודיעו לבן סהר שיוכל למצוא חלופה אחרת ולהתגייס במהלך חודש אוקטובר, אלא שהדבר בלתי ישים – קבוצתו, אספניול, תערוך באותה שעה משחקי ליגה. "ההתאחדות הודיעה שהיא לא יכולה להתמודד עם הצבא, אז נקווה שהצבא יתחשב ויפעל לטובתנו", מסרה בתגובה אמו, בתיה סהר. "לא יכול להיות שיגמרו לו את הקרירה. לפני שנה נודענו כי הצבא יסתפק בשירות לקהילה, אבל פתאום הוחלט שהוא צריך לעבור טירונות. עד עכשיו הוא היה עם הנבחרת וזה לא היה אפשרי. לגבי המועדים, נתנו לו אפשרות להתגייס באוקטובר במקום ביולי, אבל זה בלתי אפשרי ולא ישים. באוקטובר אספניול מקיימת משחקי ליגה. צריך למצוא חחלופה הגיונית אחרת".

"בן סהר הוא שחקן אהוב, אהוד וחשוב, וצר לנו כי אנו נאלצים, למרות הסדרים שהושגו על ידי ההתאחדות עבור השחקן ולא הגיעו לידי מימוש, להעביר את הנושא לידי הצבא. אנו מקווים כי בסופו של דבר העניין יוסדר על הצד הטוב ביותר", הודיעה ההתאחדות לכדורגל.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "צה"ל מקבל את עמדת ההתאחדות לכדורגל ומצפה כי החייל יכבד את הסיכום שהושג עם גיוסו באוקטובר 2008. לבן סהר הוצעו מספר חלופות המאפשרות לו לשלב בין עיסוקו הספורטיבי לבין שירותו הצבאי. נדגיש כי צה"ל ניהל דיאלוג ישיר עם בן סהר ולא מול מתווכים כאלה ואחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully