וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דזקו קיבל הצעה שאי אפשר לסרב לה

וולפסבורג שילשה את שכרו של חלוצה הבוסני, שעדיין לא מרוצה: "אני לא שמח כי רציתי לעבור למילאן". גליאני לא משחרר את פאטו

מילאן עשתה מאמצים רבים להנחית אצלה את אדין דזקו, חלוצה הבוסני של אלופת גרמניה וולפסבורג, אלא שהיום (ראשון) מסתבר כי דזקו (23) יישאר בגרמניה ולא יעבור לאיטליה. הזאבים האריכו לחלוץ המצוין את החוזה בארבע שנים עד שנת 2013, וכדי לנסות ולרצות אותו שילשו לו את החוזה כאשר שילשו אותו והעלו אותו ממיליון יורו לשלושה לעונה.

דזקו עצמו לא היה ממש מרוצה, חרף העובדה, כאמור, כי שכרו שולש: "אני נשאר בוולפסבורג", הודיע דזקו, "אבל אני לא שמח כי רציתי לעבור למילאן. וולפסבורג לא נותנת לי ללכת. כולם יודעים שמילאן היא קבוצת החלומות שלי, אבל אני לא יכול לעשות דבר".

במילאן עדיין לא ויתרו סופית על החלוץ, ויו"ר נשיא המועדון אדריאנו גליאני הודיע כי הרוסונרי יחכו עד סוף השבוע הנוכחי כדי לראות את ההתפתחויות בנושאו של דזקו. אם אכן תיראה מילאן כי אין היא יכולה להביאו, תנסה הקבוצה האיטלקית להחתים חלוץ אחר. מי שכנראה ישוב למרכז המטרה של מילאן הוא חלוצה הטוגולזי של ארסנל, עמנואל אדבאיור, כאשר גם בחלוצה הברזילאי של סביליה לואיס פביאנו מעוניינים הרוסונרי.

בקבוצה האיטלקית הודיעו כי הקשר אלשנדרה פאטו לא יעזוב את הסן סירו, זאת לאחר שבקבוצה, כך לפי דיווחים, סירבו להצעה בגובה 60 מיליון יורו של צ'לסי. "קיבלנו בעבר הצעות גבוהות יותר על פאטו וסירבנו", אמר גליאני.

בנושאו של המגן הצרפתי עלי סיסוקו אין חדש. כזכור, מגנה של פורטו סיכם בקבוצה והיה קרוב לחתום, אלא שהוא לא צלח את הבדיקות הרפואיות, וכרגע עסקת ההשאלה שלו תקועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully