וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעת שמואל על סף איחוד

25.6.2009 / 8:08

הירידה לליגה השנייה והקיצוץ בתקציב מוביל את קבוצתו של מוטי אמסלם לאיחוד עם קרית אונו וגני תקווה. הקבוצה תיקרא "איחוד השלושה"

תהליך איחוד קבוצות הוא בדרך כלל ארוך וממושך, אך דווקא בגזרה של קבוצת הכדורסל של גבעת שמואל נראה שההתפתחויות הן טובות ומהירות מהצפוי. למרות שהם רק בראשית הדרך, אך ראשי הרשויות של גבעת שמואל, גני תקווה וקריית אונו עשויים לסכם בשבועות הקרובים על שיתוף פעולה ואיחוד לטובת הקמת קבוצת כדורסל אחת שתייצג את איזור הבקעה. אפילו שם כבר עלה, "איחוד השלושה", המסמלת את צירופן של הרשויות.

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בלשכתו של ראש עיריית קריית אונו, יוסי נשרי, בהשתתפות יו"ר גבעת שמואל, מוטי אמסלם, מנכ"ל המועדון, אפי שמש, ראש מועצת גני תקווה, אבישי לוין, וגורמים פוליטיים נוספים מכל רשות וגורמים מקצועיים, כאשר בפגישה נדונו האפשרויות העומדות לגבי איחוד. מי שנעדר מהפגישה הוא ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני. על פי המתווה, אמור המועדון המאוחד להפעיל לא רק קבוצת בוגרים אחת אלא גם קבוצת נשים וקבוצות נוער ונערים שישחקו בליגה הלאומית על מקומה של הפועל קריית אונו. פרט לכך, בתי הספר לכדורסל יישארו בהתנהלות מקומית ויופעלו בכל רשות בנפרד. למרות היעדרותו מהפגישה, ברודני הביע את רצונו לא פעם מאז היבחרו לתפקיד ראש העירייה כי יהיה מעוניין לראות קבוצה מאוחדת בבקעת אונו.

אם הכל יילך כשורה, אמור המועדון המאוחד לקיים את פעילותו בלידר שבגני תקווה, מה שאמור לעלות כ-200 אלף שקלים חדשים. בכך תנטוש גבעת שמואל את האולם באור יהודה, שם היא שיחקה במשך שנים. בנוסף, בפגישה עלו הסכומים שיינתנו על ידי כל רשות, כאשר קריית אונו וגבעת שמואל צפויות להעביר 400 אלף שקלים כל אחת, ואילו גני תקווה תיתן 300 אלף. כך או כך, ראשי הרשויות צפויים להתעקש על כך שגם אם אנשי עסקים ייכנסו ויתרמו כספים, עדיין הרשויות יזכו להיות רוב מכריע בהנהלת המועדון. בשבוע הבא תתקיים פגישה נוספת, וככל הנראה מכרעת, שם עשויים הפרטים להיסגר סופית.

יו"ר גבעת שמואל מוטי אמסלם מסר בתגובה: "אנחנו עוד בתחילת הדרך, יהיו עוד הרבה קשיים וישיבות אבל אני מקווה שבסופו של דבר הדברים יצאו לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully