וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אולימפיאקוס מציעה לאנתוני פארקר 5 מיליון דולר לעונה

התקשורת בליטא מפרסמת כי מועדון הפאר מעוניין מאוד בשחקן מכבי ת"א לשעבר, שלא פסל את ההצעה: "זהו מועדון גדול, אשמח להיות חלק ממנו"

השנה שעברה סימנה התפרעות מוחלטת בשוק הכדורסל האירופאי, כשקבוצות העלית של אירופה פתחו ארנקים, ושלפו מהם חוזי עתק ששברו את השוק. שחקני NBA לגיטימיים חזרו ליבשת הישנה לטובת חוזים עדיפים, שחקנים קיבלו יותר כסף משהיו שווים, וככה התנהלה לה העונה. כעת, אחרי המשבר הכלכלי הגדול, צפויה רגיעה מסוימת בשוק הכדורסל האירופאי, לפחות על הנייר.

אלא שהיום (שני), מפרסמת התקשורת הליטאית כי אולימפיאקוס, אחת מנושאות הדגל של פריצת השוק בעונה שעברה, עדיין מוכנה לשלם סכומי עתק עבור שחקני חיזוק, שאולי יעזרו לה לשבור סוף סוף את ההגמוניה מאתונה. מתברר כי האדומים הגישו לאנתוני פארקר, שחקן מכבי תל אביב לשעבר וטורונטו ראפטורס בהווה, חוזה של 5 מיליון דולר לעונה, למשך שנתיים או שלוש. פארקר, שסיים העונה את חוזהו בקנדה, לא ביטל את ההצעה הקוסמת.

"שמעתי שאולימפיאקוס מעוניינת בי, אבל לא אגיד יותר עד שלא אראה את החוזה מונח על השולחן. זהו מועדון גדול וכמובן שאני מעוניין להיות חלק ממנו, אם נוכל להסכים על התנאים", אמר הגארד האמריקאי הנפלא, שעשוי לחבור ביוון לחבריו מימי מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully