וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי: "הגעתי מפוקס מהרגע הראשון"

20.6.2009 / 15:20

הגולש הישראלי שחר צוברי סיים שלישי בשיוט המדליות וזכה באליפות אירופה בתל אביב, לאחר שהוביל לכל אורך התחרות. "הכי כיף לנצח תחרות בבית, עמדתי במשימה שהצבתי"

ברני ארדוב

צילום: אבי כהן, עריכה: יותם רונן, קריינות: דני בורשבסקי

עם הידיעה שרק מעידה בלתי צפויה תמנע ממנו לזכות במדליית זהב באליפות אירופה לגלשני ניל פרייד שנערכת בתל אביב, הגיע היום (שבת) שחר צוברי לשיוט המדליות המכריע, בו הניקוד הוא כפול. לצוברי היו 31 נקודות שליליות לעומת 46 של ז'וליאן בונטם הצרפתי, וגם מקום שמיני היה מאפשר לו לזכות במדליית זהב. אלא שהישראלי הלך קדימה, סיים שלישי את השיוט ואף הקדים את בונטם שהגיע בסופו של דבר רק שביעי והסתפק במדליית הכסף.

צוברי זכה לעידוד קולני מ-500 ישראלים שעמדו על המזח וחזו בגולשים מקרוב. בהתחלה הוא פיגר אחר בונטם, אך שמר על מרחק עין ממנו לאורך הדרך עד לעקיפה בסיום. מי שסיים ראשון את שיוט המדליות היה סמואל לונאי הצרפתי, שבזכות היום המוצלח הבטיח לעצמו את מדליית הארד על חשבון איבן פסטור הספרדי, שהגיע אחרון בשיוט המסיים וירד למקום הרביעי.

בניקוד הכללי לצוברי היו בסיום 37 נקודות שליליות, לעומת 60 של בונטם ו-63 של לונאי. נמרוד משיח הצעיר סיים עשירי את השיוט היום וכך הוא דורג גם בסופה של התחרות, עם 113 נקודות שליליות.

צוברי: "התמודדתי טוב עם הלחץ"

לאחר השיוט אמר צוברי הנרגש: "מבחינת העידוד, אפשר להגיד שזה פחות או יותר כמו שהיה באולימפיאדה - זכיתי לריגוש כזה פעמיים בשנה. הצלחתי לעמוד במטרה שהצבתי, שהיא לנצח באליפות אירופה, אין דבר כיף מאשר לנצח בבית תחרות בינלאומית. הגעתי מהרגע הראשון מפוקס, כל השבוע הייתי מקדימה והתמודדתי טוב עם הלחץ.

צוברי התייחס להמשך הדרך: "צריך עכשיו לחזק ולשפר דברים. אני מכוון לעבר אליפות עולם, לשם אגיע כאלוף אירופה. אין ספק שעכשיו הציפויות הן גדולות, אבל הציפיות הכי גדולות שלי מעצמי. אני הכי פוחד לאכזב את עצמי".

על הניצחן על בונטם, אמר: "יש הרבה גולשים טובים בצמרת, ניצחתי את מדליסט הכסף מבייג'ינג ואת אלוף אירופה לשעבר. זה מה שיפה בגלישה, כל פעם מישהו אחר בטופ. עכשיו יש שבועיים להירגע ולנוח, ואז חוזרים מהר מאוד לאימונים כי בקרוב יש כבר את אליפות העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דוידוביץ' סיימה במקום השביעי

עוד לפני שיוט הגברים, ניסתה מעיין דוידוביץ' לזכות במדליית ארד ולחגוג כמו שצריך תחרות אישית מוצלחת. אלא שלישראלית לא היה שיוט טוב והיא סיימה רק במקום התשיעי היום. דוידוביץ' הגיעה לשיוט המדליות מהמקום הרביעי, עם ארבע נקודות שליליות פחות מהבריטית בריוני שואו במקום השלישי, אך לא השכילה לחלוף על פניה.

בלאנקה מאנצ'ון מספרד שהוליכה את הדירוג לפני שיוט המדליות, סיימה בו עשירית והפסידה את התואר לבת ארצה מרינה אלאבאו, שהגיעה שנייה והצליחה לקפוץ לראש הדירוג הכללי כדי להבטיח אליפות אירופה שלישית ברציפות. מאנצ'ון תתנחם במדליית הכסף ושואו תחזור לממלכה עם מדליית הארד. פלאביה טרטאליני, חברתו האיטלקיה של שחר צוברי, סיימה שישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully