וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 מיליון יורו לעונה

על פי דיווחים בספרד צפויה ריאל מדריד להפוך את כריסטיאנו רונאלדו לשחקן בעל המשכורת הגבוהה בעולם. בבאיירן מודים: ניאלץ להתמודד עם עזיבת ריברי

אחרי שריאל מדריד השלימה את ההעברה הגדולה בהיסטוריה כשהחתימה את כריסטיאנו רונאלדו תמורת 94 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד, יהפכו הבלאנקוס את הכוכב הפורטוגלי גם לשחקן בעל המשכורת הגבוהה בעולם.

"מארקה" מדווח היום (רביעי) שריאל, שתשלים סופית את העברתו של רונאלדו בסוף החודש, תעניק לו משכורת שיא של 13 מיליון יורו לעונה, שתקפיץ אותו לראש טבלת המשתכרים בכדורגל העולמי. רונאלדו, שהרוויח "רק" 7.5 מיליון יורו לעונה ביונייטד, יעקוף בכך את זלאטן איברהימוביץ' שהיה המשתכר הבכיר בעולם עד כה עם 12 מיליון יורו לעונה.

ובינתיים ממשיך פרנק ריברי להתרחק מבאיירן מינכן. הקשר הצרפתי של באיירן, המבוקש על ידי ריאל מדריד, ברצלונה וצ'לסי, זוכה לכותרות בכל אירופה על חיזורים שונים ומשונים על ידי מועדוני הפאר, אך בקבוצתו עד עתה דאגו להבהיר כי הוא לא יילך לשום מקום. היום נשמעים מבוואריה דברים שונים.

"שוחחנו על הנושא בפגישת ההנהלה האחרונה", אמר נשיא המועדון פרנץ בקנבאואר, "וכולנו הסכמנו שאם הוא באמת רוצה לעזוב, ניאלץ להתמודד עם הסוגיה הזאת". באיירן צפויה לדרוש על השחקן בו ה-26 סכום המוערך ב-55 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully