וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שן חתם בהפועל באר שבע, דג'אני בהפועל פ"ת

16.6.2009 / 18:58

לאחר שסירב לקצץ 40 אחוז משכרו, מצא קשר הפועל פ"ת בית בבירת הנגב. קובי דג'אני יחליפו. גל כהן עשוי לסכם, איציק כהן בדרך החוצה

אייל שן, קשרה של הפועל פתח תקוה, חתם היום לעונה אחת (שלישי) בהפועל באר שבע. כזכור, השחקן התבקש לקצץ אתמול כמעט 40% משכרו אך סירב לכך. פתח תקוה הציעה לשחקן שכר של 30 אלף דולר לעונה, שלא היה מקובל עליו. במהלך היום עוד ניסה סוכנו גלעד קצב לגשר על הפערים, אך לא הושגו תוצאות. שן לא בזבז זמן והפך לרכש השלישי של הקבוצה מבירת הנגב, אחרי טברטקו קאלה וארז מסיקה. הקשר בן ה-29 חוזר לקדנציה שניה בבאר שבע, לאחר ששיחק במועדון חצי עונה בעונת 2005/6. גם בפתח תקוה לא חיכו הרבה וכבר מצאו מחליף לעמדת הקשר האחורי בדמותו של קשר מ.ס. אשדוד קובי דג'אני, שחתם בקבוצה. הבלם לירון זרקו והחלוץ אלי ביטון עשויים לסכם ביום רביעי.

אחרי שסיכם את תנאיו במ.ס אשדוד לעונה הבאה, הבלם גל כהן קיבל הצעה טובה יותר מהפועל פתח תקוה וצפוי לסגור את תנאיו לעונה הבאה. בקבוצה אישרו כי "כהן זכה לשדרוג וישחק בקבוצה בעונה הבאה". לעומתו, הבלם איציק כהן בדרך החוצה לאחר שהמאמן דני ניראון הבהיר לדני לוי כי הוא מחפש שחקן אחר.

גם חלוץ הפועל באר שבע, אורן ניסים, ייפגש היום עם הנהלת הקבוצה. הבלם שי מימון ירד בינתיים מהפרק לאחר שבקבוצה הבינו שלא יוכלו לעמוד בעלויות החוזה שלו. מימון, שיפתח היום את האימונים עם מכבי חיפה, מועמד להפועל באר שבע. הקבוצה אמורה לזמן בקרוב למבחנים את החלוץ הקמרוני בן ה-25 אמדו רביאו, ששיחק בשטורם גראץ האוסטרית ואת הקשר האחורי צ'רלס סימבזה, ששיחק בליגה הקמרונית. קשר קמרוני נוסף עשוי להגיע עם השניים למבחנים גם כן.

שחקני הקבוצה שוב לא קיבלו אתמול משכורות. כמה מהם פנו למנכ"ל אפי צפריר ואמרו: "אין כסף בקבוצה הזאת. אין למי לפנות, המנכ"ל כל הזמן מפזר הבטחות".

הקשר כפיר דר, ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית אתא, חתם לעונה אחת בקבוצה. דר היה מבוקש בפתח תקוה כבר בעונה שעברה ועל פי הסכם שהושג אז, הוא חתם היום לשנתיים בקבוצה עם אופציה לרכישת כרטיסו לאחר מכן.

עדכון ראשון: 16/6 11:54
עדכון אחרון: 16/6 18:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully