וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת הפועל פתח תקוה מתפרקת

14.6.2009 / 18:34

חבר העמותה אריק קרמר התפטר. האוהדים הפגינו והישיבה הראשונה בוטלה. גם ערן אלעד ורן כרמלי עשויים לעזוב. רוזנצוויג: "שכולם יתפטרו"

עמי שומן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

עמותת הפועל פתח תקוה מתחילה להתפרק. היום (ראשון) בוטלה הישיבה הראשונה שהייתה אמורה להיערך בעקבות הפגנה של האוהדים מחוץ לאצטדיון. כ-30 אוהדים הגיעו למתחם וחילקו פלאיירים בהם נכתב: "לאחר שנים שבהם אין מי שירצה לשאת בנטל הבעלות על הקבוצה, נתגלתה האמת במערומיה לכל אוהדי הקבוצה. הפועל פתח תקוה אינה למכירה בשום מחיר ובשום תנאי. איך התקבלה ההחלטה הזאת? כמה אנשים הצביעו עבורה בעמותה? את התשובות כנראה שלא תקבלו. לכן: כל עוד דני לוי וחברי העמותה לא מסוגלים לספק הסבר לסיבת סירובים להעביר הקבוצה למשקיעים וכל עוד הם לא מסוגלים לספק הסבר מהי סמכותו של חבר עמותה אחד למנוע העברה כזאת, אוהדי הפועל פתח תקוה רואים במאיר שמיר מייסד העמותה ומי שהביא את דני לוי לעמותה, כאחראי למצבה של הפועל פתח תקוה. מאיר שמיר הוא הבעלים עד היום שהעמותה שלו תלך הביתה".

"שכולם יתפטרו"

יש לציין שההודעה על ביטול הישיבה הגיעה פחות משעה לפני התכנסותה, כשהמנכ"ל אפי צפריר התקשר ליוסי רוזצנוויג ואמר לו: "הישיבה מבוטלת". רוזנצוויג שאל מדוע וצפריר השיב: "אחד החברים חולה". רוזנצוויג שאל מיהו חבר העמותה, וצפריר השיב: "אין לי מושג, זה מה שאמרו לי להודיע".

אלא שהצרות לא הסתיימו בביטול הישיבה. עוד לפני, הודיע חבר העמותה אריק קרמר כי הוא מתפטר מתפקידו. "החלטתי להתפטר ועשיתי זאת בכבוד", אישר קרמר את הידיעה. גם ערן אלעד, אחיו של רונן אלעד ורן כרמלי עשויים לעזוב. בסופו של יום, עשוי דני לוי להישאר עם המתנגד הגדול שלו, יוסי רוזנצוויג, ועם רונן אלעד. רוזנצוויג אמר: "קרמר הודיע לי שהוא מתפטר, אבל מצדי שכולם יתפטרו". ההתפטרות של קרמר ואלה הצפויות של אלעד וכרמלי כפופות לאישור העמותה שתתכנס כנראה בעוד 10 ימים

גורם בפתח תקוה אמר: "מה שהאוהדים עשו כאן יפגע עוד יותר בקבוצה. במקום שיאפשרו לנו לדון בעתידה של הקבוצה, הישיבה נדחתה". חבר העמותה יוסי רוזנצוויג: "הלוואי שלכל קבוצה היו אוהדים כאלה. אין לי מושג מדוע הישיבה נדחתה. כמו שאמרתי קודם, מצדי שכולם יתפטרו".

מקורביו של שביט אלימלך, ששוחרר רשמית מהקבוצה למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, טוענים שהוא מחזיק במספר הצעות מליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully