וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנגד שלושה קוורטרבקים

13.6.2009 / 18:35

רקס גרוסמן חתם ביוסטון, אטלנטה שיחררה את מייקל ויק וטרנט גרין פורש לאחר 15 עונות. העונש של בורס - לא לפני ספטמבר

רקס גרוסמן, הקוורטרבק שעשה לעצמו שם לא מי יודע מה טוב בשיקגו, חתם ביוסטון. הוא יתחרה על משרת הקוורטרבק השלישי (!), כשהפותח הוא מאט שאוב ומחליפו יהיה דן אורלובסקי, שהיה שותף לעונת ה-16:0 של דטרויט. כן, כן, אם אתה מראש לא מתוכנן להיות בסדר העדיפויות לפני קוורטרבק שהיה שותף לעונת 16:0, כנראה שמצבך בכי רע.

אטלנטה החליטה שאין לה רצון להתעסק יותר עם מייקל ויק וכל מה שקשור אליו, והחליטה לשחררו. "מייקל עדיין מושעה", אמר ה-GM תומאס דמיטריוף, "אבל אם יוכל לחזור ולשחק ב-NFL, הגענו למסקנה שהדבר הטוב ביותר הוא שיעשה זאת במקום אחר". הקומישינר רוג'ר גודל עדיין לא נתן אישור לויק לחזור לפעילות בליגה.

שחקן אחר שסוגר פרק הוא טרנט גרין, שנפרד מהליגה לאחר 15 שנות פעילות. גרין בן ה-38 נבחר פעמיים לפרובול, ואת עונתו הטובה ביותר נתן במדי קנזס סיטי ב-2003. "הוא חושב שהגיע הזמן", אמר סוכנו של השחקן ג'ים שטיינר, "הייתה לו קריירה מפוארת והוא לא טיפוס שיישב ארבעה או חמישה חודשים ליד הטלפון כדי לחכות לשיחה".

פרקליטו של פלקסיקו בורס והסליז-בג החביב על וואלה! פוטבול, עו"ד בנג'מין בראפמן, אמר לפני השימוע של השחקן (שיתקיים ביום שני), כי ההחלטה בעניינו לא תיפול לפני ספטמבר. בשלב זה נראה שבורס ובראפמן פועלים לכיוון עסקת טיעון. כזכור, ב-29 בנובמבר ירה השחקן ברגלו באקדח אותו נשא ללא רישיון, והעונש המירבי עומד על 3.5 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully