וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ההחלפה בין איברהימוביץ' ואטו לא תצא לפועל

נשיא אינטר מוראטי סעד עם נשיא ברצלונה לאפורטה, והם סיכמו כי החלוצים יישארו בקבוצותיהם. צ'לסי הציעה למאלדיני להצטרף לצוות האימון

כעת נראה כי עסקת ההחלפה המדוברת של זלטאן איברהימוביץ' וסמואל אטו בין ברצלונה לאינטר לא תצא לפועל. נשיא הנראזורי מאסימו מוראטי גילה כי הוא סעד את ליבו עם נשיא הקבוצה הקטלאנית ז'ואן לאפורטה, והשניים סיכמו להשאיר את שני החלוצים בקבוצותיהם הנוכחיות.

בשבוע האחרון דווח בקטלוניה כי בארסה הגיעה לסיכום עם חלוצה השבדי של אלופת איטליה בארבע השנים והאחרונות, ושכעת כל שנותר זה לחכות לתשובה חיובית מאטו, שהיה אמור לעבור לקבוצה של ז'וזה מוריניו כשגם סכום נוסף של כסף היה נכנס לכיסם של האיטלקים.

"שוחחנו בארוחת ערב", סיפר מוראטי, "אחרי ששמענו שאיברהימוביץ' אמר שהוא רוצה להצטרף לברצלונה. לבסוף, לאפורטה ואני סיכמנו שהכי טוב זה שכל מועדון ישמור את השחקן שלו. לאפורטה הוא אדם נחמד מאוד. הדברים נחתמו בכך, ואני חושב שזה הכי טוב שהמצב יישאר כמות שהוא. הדיבורים על איברה יכולים להימשך כל הזמן, אבל אני חושב שהוא יישאר".

מוראטי אף התייחס לשמועות הקושרות את הקשר הפורטוגלי של צ'לסי דקו לאינטר ומוריניו. "הוא שחקן טוב ואני יודע מה מוריניו אמר עליו בעבר, אולם לא העברנו אף הצעה לגביו עד עתה".

מגנה של אינטר מאיקון רמז יותר מפעם אחת שהוא שוקל את עתידו בקבוצה וכן כי ייתכן שיעבור לריאל מדריד, המעוניינת בשירותיו. "יש לי אמנם חוזה באינטר עד 2013", אמר הברזילאי, "אבל אני חושב כרגע על העתיד שלי".

דיווח: מאלדיני קיבל הצעה מצ'לסי

האם פאולו מאלדיני יחבור בקרוב מאוד, מהר אפילו מן הצפוי, למאמנו בעבר במילאן, קרלו אנצ'לוטי? העיתון האיטלקי 'גאזטה דלו ספורט' מדווח כי צ'לסי, שמינתה לא מכבר את אנצ'לוטי למנג'ר הקבוצה, שם הוא יחליף את חוס הידינק, הציעה לשחקן האגדי של מילאן שפרש העונה להצטרף לצוות המקצועי של המועדון.

מאלדיני, שפרש בגיל 41 אחרי 25 שנים במילאן, שוקל כעת בקפידה ובזהירות את צעדיו הבאים, כך הודיע במסיבת עיתונאים שכינס ביום שני האחרון. העיתון מדווח כי למאלדיני הוצע לאמן את הקבוצה, שם הוא יעבוד תחתיו של אנצ'לוטי (המנג'ר) ועוזרו ריי ווילקינס. מדיווחים אחרים עלה כי גם מילאן הציעה לו לשמש כמאמן במחלקת הנוער של האקדמיה של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully