וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון מתחיל לבזבז

מנג'ר היונייטד ישתמש בסכום שהכניסה מכירת רונאלדו לרכש שיחפה על עזיבתו. על הכוונת: בנזמה וריברי, שעדיין מחוזר גם על ידי ריאל וברצלונה

אחרי שמחול השדים סביב עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד הגיע אתמול (חמישי) לקיצו עם הסכמתה הסופית של מנצ'סטר יונייטד למכור את הכוכב פורטוגלי לבלאנקוס תמורת סכום שיא של 80 מיליון ליש"ט (94 מיליון יורו), החלו היום השדים האדומים לנסות ולחפות על חסרונו על ידי הצבת מטרות רכש שאפתניות.

השחקן הראשון שנמצא על הכוונת של אלכס פרגוסון מזה תקופה ארוכה הוא אנטוניו ולנסיה, קשרה האקוודורי של וויגן, עליו מוכן פרגי לשלם על פי ההערכות עד 17 מיליון ליש"ט, כדי למנוע מריאל מדריד, החושקת בו גם היא, להניח עליו את ידה. הבא ברשימת הקניות של המנג'ר הסקוטי יהיה פרנק ריברי, אך על פי הדיווחים הגאון הצרפתי של באיירן מינכן יעדיף להגיע לספרד, שם ריאל וברצלונה מתקוטטות על שירותיו מזה מספר שבועות.

צרפתי אחר אותו פרגוסון ישמח לראות באולד טראפורד הוא קארים בנזמה, שסומן בעבר על ידי יונייטד אך העברתו נשללה בגלל סכום השחרור הגבוה שלו מליון (68 מיליון ליש"ט). כעת, כשהקופה של אלופת אנגליה גדלה משמעותית, ייתכן והיא תגיש הצעה אטקרטיבית לליון, שעשויה לשחררו תמורת סכום נמוך בהרבה אם בנזמה עצמו יבקש לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully