וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הסכימה, רונאלדו בדרך לריאל

השדים האדומים קיבלו את הצעת הלבנים העומדת על כ-80 מיליון ליש"ט, הכוכב הפורטוגלי יכול לנהל משא ומתן עם סגנית האלופה הספרדית

מה חושב ז'ואן לפורטה על סחרור השוק של ריאל? צפו בוידאו (צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל)

94 מיליון יורו תמורת רונאלדו

בקיץ שעבר לא פסקו השמועות לגבי מעבר אפשרי של כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד. אלא שהעסקה לא יצאה לפועל. היום (חמישי) נראה כי כעת העסקה היקרה ביותר בתבל קרובה מתמיד לקרום עור וגידים.

לאחר חיזורים רבים מצידם של הלבנים מהבירה, האלופה האנגלית וסגנית אלופת אירופה, מנצ'סטר יונייטד, הודיעה כי היא מקבלת את הצעתה של ריאל מדריד הנאמדת בסכום של כ-80 מיליון לירות שטרלינג (כ-94 מיליון יורו!, כ-134 מיליון דולר!). בעצם ההסכמה של השדים האדומים יוכל הכוכב הפורטוגלי לנהל כעת משא ומתן עם סגנית האלופה הספרדית.

"מנצ'סטר יונייטד קיבלה את הצעת השיא של ריאל מדריד תמורת רונאלדו", מסרו השדים האדומים בהודעה רשמית לאחר ההחלטה. "על פי בקשתו של כריסטיאנו, שהביע את רצונו לעזוב, ולאחר שיחה עם נציגי השחקן, החלטנו לאפשר לריאל לנהל עימו משא ומתן".

גם ריאל הוציאה הודעה רשמית קצרה בה אישרה כי אכן הוגשה הצעה עבור השחקן וציינה כי היא מקווה להגיע לסיכום תנאיו של הפורטוגלי בימים הקרובים.

ההעברה היקרה בהיסטוריה

ימים לא רבים לאחר שמונה פלורנטינו פרז לנשיא ריאל מדריד, פרז קרוב מאוד להנחית סופרסטאר ענק נוסף בקבוצה. רק ביום שלישי בבוקר חתם הקשר הברזילאי קאקה באופן רשמי בקבוצה, וכעת מתקרב רונאלדו בצעדי ענק לשנות את מאזן האימה של הכדורגל העולמי והספרדי.

בימים הקרובים צפוי הכוכב הפורטוגלי לנחות בבירה הספרדית כדי להתחיל את המגעים הרשמיים עם הקבוצה. במנצ'סטר הודיעו שהעסקה אמורה להיסגר סופית עד ה-30 ביוני ועד אז הם לא מתכוונים לדבר בקשר עניין.

יצוין כי פרז, מלבד ההחתמה של קאקה וזאת הקרבה של רונאלדו, מינה למאמן את מנואל פלגריני, יממה בלבד לאחר שנבחר ללא בחירות לנשיא. הלבנים כנראה לא יסתפקו 'רק' בצמד הפנומנים, כאשר פרז כבר הכריז כי הוא גם מעוניין במספר שחקנים נוספים, ביניהם, פרנק ריברי, קשרה הצרפתי של באיירן מינכן, דויד סילבה ודויד וייה, שחקני ולנסיה, וצ'אבי אלונסו מליברפול.

העברתו של רונאלדו, אם תיסגר ותיחתם כמובן, תהיה היקרה בתולדות הכדורגל העולמי, כאשר ההון שיועבר למנצ'סטר יהיה גבוה בהרבה מהשיא שנקבע בהעברתו של זינדין זידאן, שעבר לריאל מיובטוס תמורת 73.5 מיליון יורו. במקום השלישי ברשימת ההעברות הגדולות בכל הזמנים ניתן למצוא את קאקה עם סכום העברה של 65 מיליון יורו. במקום הרביעי מדורג לואיס פיגו (60 מיליון יורו) מה שאומר שארבע ההעברות היקרות ביותר בתולדות הכדורגל העולמי שייכות לריאל מדריד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully