וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר לא מעוניין להגיע לירושלים

9.6.2009 / 8:00

לאחר ירידת מועמדותו של עודד קטש, היה אמור לקבל מאמן הקבוצה לשעבר פנייה, אך העביר מסר כי לא יגיע. שיבק, ששר ופרנקו בתוכניות

מאמן הפועל ירושלים בעונה החולפת, גיא גודס, השוהה בימים אלה בחופשה בקרואטיה, קיבל ביום ראשון שיחת טלפון מיו"ר הקבוצה דני קליין, שהודיע לו כי לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. גודס וקליין נפגשו בשבוע שעבר והגיעו להבנות ראשוניות בלבד על המשך עבודתו של המאמן בקבוצה, אך חילוקי דעות בתוך הנהלת הקבוצה מנעו מהבנות אלה להפוך לכדי המשך התקשרות. גודס צפוי להיפגש עם קליין ואולי אף עם הספונסר הראשי של הקבוצה אהרון פוגל ביום רביעי, ואז צפויה לצאת הודעה רשמית בנושא.

"ההודעה שגיא קיבל לא הייתה צפויה, אבל גם לא הפתיעה אותו במיוחד", אמר מקורב לגודס, "אני מאמין שהעניינים בין הצדדים עוד לא הסתיימו. אם דני קליין רוצה את גיא בירושלים הוא יהיה שם, הוא היה יכול לסגור את העניינים סופית בטלפון, אבל הם קבעו להיפגש. אני לא אתפלא אם יהיה עוד שינוי במצב, אבל גם לא אתפלא אם לא יהיה שינוי. בכל מקרה גיא מאמן טוב והוכיח את זה העונה, הוא לא יישב בבית".

בתוך כך, בירושלים פעלו כדי להחתים את עודד קטש למאמן הקבוצה, אלא שמאמנה של גלבוע/גליל החליט בסופו של דבר להישאר בצפון, וזאת למרות המגעים המתקדמים עם יו"ר הפועל ירושלים דני קליין. קטש נפגש היום בצהריים עם חיים אוחיון, הבעלים של הפועל גליל/גלבוע, והשניים הגיעו להבנות לפיהן הצדדים ימשיכו בהתקשרות גם בעונה הבאה. חיים אוחיון אמר בתום הפגישה: "מבחינתי עודד נשאר המאמן של הפועל גליל/גלבוע".

לאור העובדה שהמשא ומתן עם קטש נכשל, יערכו בירושלים דיונים על מנת להחליט על המשך המגעים לקראת מינוי המאמן. מי שהיה צפוי לקבל פנייה כבר בימים הקרובים הוא דן שמיר, שמבוקש גם בבני השרון, בשל יחסיו הטובים עם הנהלת ירושלים. אך שמיר לא התלהב ממועמדותו לירושלים והעביר מסר לאנשי הקבוצה כי גם אם יקבל פנייה, לא יאמן את הקבוצה. בירושלים כעת יאלצו להגדיל את ההצעה הכספית לאריק שיבק, מאמן אמסטרדם ההולנדית, שבעונה החולפת שכרו היה כמעט כפול מזה של מאמן הקבוצה גיא גודס. בשיבק אגב, מעוניינות עוד מספר קבוצות באירופה, אך בירושלים מקווים כי הגעגועים לישראל יחזירו אותו ארצה. שתי אופציות פחות ריאליות הן של דניאל ששר ומתן חרוש כצמד מאמנים ואף פנייה לדני פרנקו, מאמן הפועל חולון.

גודס הגיע להפועל ירושלים בתחילת העונה, לאחר שנתיים בתפקיד עוזר מאמן מכבי תל אביב, ועונה וחצי בתור מאמן מכבי ראשון לציון. למרות מצב כלכלי לא פשוט הצליח גודס להוביל את ירושלים למקום הראשון בליגה בתום הסיבוב הראשון, אך במהלך הסיבוב השני חלה בקבוצה נסיגה גדולה ביכולת. ירושלים הידרדרה למקום השני, הפסידה בחצי גמר הגביע למכבי חיפה ובפיינל פור כשלה שוב מול חיפה. בגודס מעוניינות בני השרון ושרלרואה הבלגית.

עדכון ראשון: 07:43, 08/06/09
עדכון אחרון: 08:05, 09/06/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully