וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ישראל הפסידה לאיטליה 75:64

קאמבק נאה של הנבחרת לא הספיק למחוק מחצית ראשונה גרועה, זה הסתיים בהפסד לאיטליה באליפות אירופה. רבי: "נקלענו לבור גדול מדי"

נבחרת הנשים של ישראל נכנעה היום (שני) פעם נוספת באליפות אירופה הנערכת בלטביה, אלא שאחרי ההפסד לבלארוס בתום משחק צמוד אתמול, הפעם זה נראה הרבה פחות טוב עם הפסד 75:64 לאיטליה.

בישראל ראו שאיטליה הפסידה בגדול לצרפת ובצירוף למשחק ההירואי נגד בלארוס, היו משוכנעים שאפשר לעשות את זה. אלא שלמציאות הייתה תכנית אחרת והיא טפחה על פני השחקניות הישראליות ואלי רבי חמש דקות בתוך המשחק.

הישראליות פתחו את המשחק בצורה נוראית בשני הצדדים של המגרש, הרשו לרפאלה מצ'יאדרי לפתוח את המשחק עם 5 מ-5 מחוץ לקשת ונקלעו לפיגור של 22 נקודות בסיום הרבע הראשון, כשאחרי שני רבעים הפער יורד ל-20 נקודות וישראל לא ממש חוזרת למשחק.

ריצת 0:12 ברבע השלישי עוד החזירה את הישראליות למינוס 10, אחר כך הן הורידו ל-68:60 אבל זו הייתה שירת הברבור של השחקניות בלבן. אחרי המשחק שמרו במשך מספר שעות שחקניות הנבחרת על אופטימיות מסוימת, אך לאחר ההודעה על נצחונה של צרפת על בלארוס, איבדה הנבחרת כל סיכוי תיאורטי להעפיל לשלב הבא, וסיימה את דרכה באליפות.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה מעט מפוזרת כששתי הנבחרות מתקשות לייצר מהלכים טובים בהתקפה ואחרי שתי דקות של משחק הראה הלוח על 2:2. מי שהתעוררו ראשונות מהתרדמת היו דווקא האיטלקיות, שניצלו הגנה לא טובה של ישראל ועם ארבע שלשות מהירות רצו ל-4:16, כשרפאלה מצ'יאדרי מפציצה שוב ושוב ומריצה את האיטלקיות ל-10:32 בסיום הרבע.

דקות טובות של שי דורון בהתקפה ושל כל הנבחרת בהגנה סייעה לישראליות לרוץ ל-0:7 ולהוריד למינוס 15 בתחילת הרבע השני, אבל לא הרבה יותר. האיטלקיות לקחו ריבאונדים בהתקפה ולא הרשו לישראליות לשוב לתמונה ובסיום המחצית 26:46 לאיטליה עם סל משלושת רבעי מגרש של פרנקיני עם הבאזר.

המחצית השניה לא בישרה על תסריט שונה. ישראל התקשתה לייצר נקודות שם כשאיטליה הורידה קצת רגל מהגז, רפאלה מסקיאדרי המשיכה לצלוף והעלתה את האיטלקיות ל-33:55 בתוך הרבע השלישי. כשנראה היה שהמשחק אבוד פתחו הישראליות ריצת 0:12, חזרו למשחק וגם להאמין.

ישראל לא אפשרה לאיטלקיות לברוח שוב לכיוון הפלוס 20, אבל התקשתה להגיע לפיגור קטן שיפתח את המשחק מחדש. 4:14 דקות לסיום ביצעה שי דורון את העבירה החמישית שלה במצב של 52:64 לאיטליה, וישראל איבדה את הכלי ההתקפי העיקרי שלה היום. זה לא מנע מהשחקניות בלבן להוריד ל-8, אבל זה באמת היה האקורד האחרון ואיטליה ניצחה.

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: ליעד סואץ-קרני 18, שי דורון 14, קטיה אברמזון 9, קטיה לויצקי 10, לירון כהן 6 ו-6 אסיסטים, לייני סלווין 5, מיכל אפשטיין 2.

קלעו לאיטליה: רפאלה מצ'יאדרי 23 (7 מ-10 ל-3), מארתה אלכסנדר 9 ו-10 ריבאונדים, סימונה בלארדיני, לאורה מאקי וקיארה פאסטורה 8 כ"א, מאריאנג'לה צ'ירונה 5, אדריאנה גראסו וקתרין רס 4 כ"א, מאריה פרנקיני 3, רוברטה מנגל 2, פרנצ'קסה מודיצ'ה 1.

רבי: "ניסינו לחזור, אבל הבור היה גדול מדי"

"אני יודע להעריך את הנבחרות האחרות והן טובות", אמר מאמן הנבחרת אלי רבי בסיום, "החצי הראשון של המשחק הוכיח את זה, זה היה משחק לא טוב שלנו. השחקניות לא היו מרוכזות והמשחק של האיטלקיות בחצי הראשון היה פנטסטי. עשינו אינספור ניסיונות לחזור למשחק, אבל זה לא היה מספיק.

"אני באופי שלי אוהב לקבל החלטות", המשיך רבי, "היינו אמורים לחזור למשחק אבל הבור היה גדול מדי, היה לנו מומנטום ברבע האחרון, אבל החטאנו שלשה שיכלה לשנות את המשחק".

על היכולת של לירון כהן: "אני יכול להחליף אותה, אבל אני חושב עדיין שהבנות שנמצאות בחמישייה הן הטובות ביותר. גם כשלירון לא בשיאה, כשהיא יורדת מהמגרש יש ירידה ביכולת שלנו. הגענו לאן שהגענו רק בזכות שחקניות בסדר הגודל שלה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully