וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות דרא"מ: 0:4 לברזיל באורוגוואי, ארגנטינה - קולומביה 0:1

ברזיל הצליחה לשבור את הנאחס שרודף אותה מ-1976 וניצחה באורוגוואי 0:4 במוקדמות המונדיאל. 0:1 קטן לארגנטינה על קולומביה

משחקי המחזור ה-13 בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל יצאו לדרך במונטבידאו, כשברזיל הצליחה לשבור את הנאחס שרודף אחריה מאז 1976 וניצחה בחוץ את אורוגוואי 0:4. בזכות הניצחון, ברזיל עלתה למקום הראשון. אורוגוואי נותרה בינתיים במקום החמישי, המוליך למשחקי הפלייאוף מול הרביעית מהבית הצפון-מרכז אמריקאי.

ארגנטינה התאוששה מהתבוסה המשפילה שחטפה בבוליביה, כשניצחה במונומנטל את קולומביה 0:1, ובקרב בין שני מאמנים ארגנטינאים מאסכולות דומות ניצחו מרסלו ביילסה ונבחרת צ'ילה את חררדו מרטינו ונבחרת פרגוואי 0:2 והנחילו להם הפסד בית ראשון. ונצואלה צימצמה פערים מהמקום החמישי, אחרי ניצחון מפתיע 0:1 בבוליביה.

אורוגוואי - ברזיל 4:0

הדשא באצטדיון הסנטנריו במונטבידאו נראה רע, ככל הנראה בעקבות החורף האורוגוואי. מי שהרוויחה מזה הייתה דווקא נבחרת ברזיל, כאשר בדקה ה-12 דני אלבס שיחרר כדור ממרחק של 40 מטר. הכדור קפץ בתוך תיבת החמש של השוער סבסטיאן ויירה, שינה כיוון והמשיך לרשת. אלבס וחבריו חגגו יתרון 0:1 לברזיל. מאותו רגע, האורוגוואים תקפו פעם אחר פעם את השער הברזילאי והיו קרובים מאוד לכיבוש, אלא שהברזילאים היה אלה שהתקרבו למאה אחוזי ניצול מצבים. בדקה ה-36 הם עלו ליתרון 0:2 אחרי שהגבהה של אלאנו מצד ימין מצאה את ראשו של ז'ואן, שנגח מקרוב פנימה.

הקבוצות חזרו מההפסקה, וההתקפה של ברזיל נראתה הרבה יותר טוב. בדקה ה-52 הם כבר הריחו סופית את שבירת המנחוס האורוגוואי, כשלואיס פביאנו קיבל מסירה קטנה מאלאנו, והפציץ פנימה מזווית קשה מצד שמאל כדי לקבוע 0:3. אותו פביאנו הותיר את ברזיל בעשרה שחקנים בדקה ה-65, כשספג כרטיס צהוב שני בעקבות צלילה הרחבה והורחק. החסרון המספרי לא הפריע לברזיל להמשיך ולהפציץ, כשבדקה ה-74 קאקה הופל ברחבה, והשופט פסק לפנדל. השחקן המדובר ביותר בשבוע האחרון התכבד לבעוט בעצמו, וקבע 0:4 לברזיל. מקסימיליאנו פריירה הוסיף עוד מלח לפצעים של אורוגוואי, כשהורחק ארבע דקות לסיום.

ארגנטינה - קולומביה 0:1

אחרי התבוסה הקשה בבוליביה, בארגנטינה יכולים לנשום לרווחה, בעיקר בזכות התוצאה ופחות בזכות היכולת. שתי הנבחרות הציגו משחק פיזי ואגרסיבי וקולומביה הגיעה מוכנה
לסכנה מכיוונם של קרלוס טבס ובעיקר לאו מסי, כשבכל פעם שהאחרון מקבל כדור מיד נצמדים אליו שניים ולעתים שלושה שחקנים.

מצד שני, האורחים שוב הוכיחו את אוזלת היד שלהם בחלק ההתקפי, אותה אחת שגרמה להם לכבוש 6 שערים בלבד עד כה ומנעה מהם כיבושים מול הגנה ארגנטינאית לא מאורגנת, איטית וכבדה, שלמזלה נעזרה במשחק בטוח של השוער מריאנו אנדוחאר, בבכורה הרשמית שלו בין קורות האלביסלסטה.

ארגנטינה הייתה טובה יותר, אבל רק במעט והיא התקשתה מול חלק אחורי מסודר ומוכן של קולומביה, כשרק שער מכדור נייח עושה את ההבדל. קרלוס טבס, שהציג משחק חיוור, עשה מבצע אישי יפה בדקה ה-56 וסחט קרן, חואן סבסטיאן ורון הגביה, ההגנה הקולומביאנית לא הרחיקה טוב וקאטה דיאז הבלם בעט מהאוויר, מתוך הרחבה, לרשת של דויד אוספינה וחגג את שערו הראשון במדי הנבחרת. 0:1 לארגנטינה. קולומביה ניסתה להשוות, אבל נעצרה בעבירות מרובות של שחקני ארגנטינה באזור הרחבה שלהם או שהחמיצה, וארגנטינה חזרה למסלול הניצחונות.

פראגוואי - צ'ילה 2:0

צ'ילה לא נבהלה מהמאזן המושלם של פרגוואי בבית (5 ניצחונות מ-5 משחקים עד המשחק הנוכחי), לא נפלה מיריבתה ונקמה בה על ההפסד המשפיל 3:0 בסנטיאגו בסיבוב הראשון. פרגוואי מצידה, חסרה בחלק האחורי את דריו ורון ופאולו דה סילבה המורחקים והציגה הגנה מבולבלת ורעה, כשהשוער חוסטו ויאר מיישר קו ותורם משחק חלש משלו.

מאתי פרננדז עלה ראשון על הלוח בדקה ה-13 אחרי שקיבל מסירה מצוינת מאלכסיס סאנצ'ז וכבש בבעיטה שטוחה מ-16 מטרים. בדקות הבאות הפעילה הנבחרת הביתית לחץ, אבל אחרי כרבע שעה ללא שער החלו החסרונות בהרכב של חררדו מרטינו לבוא לידי ביטוי והפרגוואים שלא הצליחו להשוות, נראו חסרי אונים.

צ'ילה חזרה להחזיק בכדור יותר, הקשתה על המקומיים לחזור למשחק ובדקה ה-50 מצאה הגבהה של ז'אן באוסז'ור יציאה גרועה של ויאר והומברטו סואזו נגח מקרוב את שערו השישי בקמפיין המוקדמות והעלה את ה"לה רוחה" ל-0:2 כשהוא למעשה חותם את תוצאת המשחק.

שני המשחקים הבאים של צ'ילה יהיו משחקי בית קלים על הנייר נגד בוליביה ו-ונצואלה וכרגע נמצאת הנבחרת של מרסלו ביילסה בעמדה נהדרת לעלייה ראשונה למונדיאל מאז 1998. פרגוואי שפתחה מצוין את הקמפיין, לא ניצחה כבר שלושה משחקים ברציפות וביום רביעי תצא למשחק חוץ בברזיל, אבל הנקודות שהיא אספה עד כה אמורות להספיק לה בשביל להיות בדרום אפריקה, כשכרגע היא מדורגת במקום השני בבית הדרום אמריקאי.


בוליביה - ונצואלה 1:0

האורחים קיוו לנצל את האופוריה של הבוליביאנים, ותוכניתם פעלה טוב מהמצופה. ונצואלה אמנם הגיעה עם סגל המבוסס על הנבחרת הצעירה והייתה פחות טובה מבוליביה, אך שער עצמי של רונלד ריברו בדקה ה-33, סידר לה שלוש נקודות מפתיעות שמציבות אותה בעמדת זינוק לא רעה לעבר המקום החמישי. עשר דקות לפני שער הניצחון, החמיץ מרסלו מרטיס המקומי מהנקודה הלבנה, כששלח את הכדור החוצה ברשלנות. חלוץ הרכש של ורדר ברמן השלים ערב נורא מבחינתו, כאשר הורחק בדקה ה-81 וראה מבחוץ את חבריו מאבדים נקודות בלה פאס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully