וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון נשארה בלאומית

נועם אשל

5.6.2009 / 17:27

עמנואל בנאיני קבע 0:1 לקבוצה של יהודה זגורי על מכבי כפר קנא וניצחון 1:3 בסיכום שני משחקי המבחן. זועבי ושחקניו ירדו לליגה א'

נועם אשל

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עירוני רמת השרון הבטיחה היום (שישי) לעצמה עונה נוספת בליגה הלאומית, לאחר שגברה בחוץ 0:1 על מכבי כפר קנא בגומלין משחקי המבחן והשלימה ניצחון כפול ו-1:3 בסיכום שני המשחקים. כפר קנא תשחק בעונה בליגה א', שתהיה כאמור הליגה השלישית בישראל.

מי שאחראי יותר מכל על ההישארות של קבוצתו של יהודה זגורי, הוא החלוץ הגנאי, עמנואל אוסיי בנאיני. החלוץ שהגיע מהפועל פתח תקוה בחודש ינואר, לא הפסיק לכבוש במחזורים האחרונים וגם היום, היה במקום בדקה ה-17 כדי לכבוש את השער היחיד במשחק. כפר קנא לחצה עד סיום המחצית, אבל לא מצאה את הרשת.

רמת השרון התבססה בעיקר על מתפרצות ובדקות הסיום הייתה קרובה מאוד לכיבוש השני. כדור אחד פגע בקורה ושוער כפר קנא הציל באחד על אחד מול בנאיני. בסיום, שחקניו של זגורי חגגו על כר הדשא הרעוע ואילו הישאם זועבי, שהתחייב שקבוצתו תעלה ללאומית, יתכונן לעונה הבאה בליגה א'.

בנאיני כבר מוכן לליגת העל

ברמת השרון חגגו את ההישארות בליגה, כשהשחקנים רקדו ושרו על הדשא ובחדר ההלבשה. בקבוצה הרגישו כי הצדק נעשה, זאת לאחר שהקבוצה ירדה למבחנים רק בגלל הניצחון הטכני שהוענק לבני לוד על הפועל חיפה. "הוכחנו שאנחנו אכן קבוצה טובה ומי שצריך להסתכל במראה, שיסתכל. אנחנו את שלנו עשינו".

החלוץ עמנואל בנאיני, שכרטיסו שייך להפועל פתח תקוה וקבוצות רבות מליגת העל מעוניינות בו, התייחס לעתידו: "הכל מאלוהים. אם אלוהים ירצה שאשחק בליגה הראשונה, זה מה שיקרה. אם אקבל את ההזדמנות, אדע לנצל אותה". חיים שאבו הוותיק סיכם: "זה פורקן רציני אחרי מה שעברנו. הגיע לנו להישאר בלי להגיע למבחנים האלה. הוכחנו שאנחנו גברים. ניצחנו במגרש קשה ובמשחק קשה".

מנגד, בכפר קנא נרשמו הרבה פרצופים עצובים, בעיקר בגלל העתיד המעורפל של המועדון, שסובל מבעיות כלכליות. המאמן, הישאם זועבי אמר: "מי שמתעסק בספורט צריך לדעת להתמודד עם הצלחות וכישלונות. זה יום קשה לקבוצה, שנמצאת במצב כספי קשה. השחקנים שבורים ואני מאוד מקווה שתהיה פה קבוצה בעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully