וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גומז חתם בבאיירן מינכן

הבווארים הודיעו רשמית על צירופו של חלוץ שטוטגארט ונבחרת גרמניה תמורת סכום שיא של 30 מיליון יורו: "המועדון הזה הוא משהו מיוחד"

באיירן מינכן שברה היום (שלישי) את שיא ההעברות בבונדסליגה כשהודיעה על החתמתו של מריו גומז תמורת 30 מיליון יורו. אחרי עונה מאכזבת אותה סיימה במקום השני ובמהלכה פיטרה את יורגן קלינסמן, החליטה הקבוצה הבווארית לשבור את השוק ולצרף את חלוץ שטוטגארט למצבת החלוצים הארוכה שלה.

גומז בן ה-23, שנבחר לפני שנתיים לשחקן השנה בגרמניה כשהוליך את השוואבים לאליפות, כבש לא פחות מ-62 שערים בשש שנותיו בקבוצת הבוגרים של שטוטגארט, ובמדי נבחרת גרמניה הוא מחזיק במאזן של שישה שערים ב-23 הופעות.

"אני כבר מצפה להתחלה החדשה בבאיירן", אמר גומז לאחר החתימה. "המועדון הזה הוא משהו מיוחד, ואני רוצה להתמודד איתו על האליפות ומצפה לשחק בליגת האלופות". יו"ר הקבוצה, קרל היינץ רומינגה, אמר: "באיירן מאושרת להודיע על החתמתו של גומז. הוא חלוץ ברמה גבוהה שהבקיע 20 שערים בעונה בשלוש השנים האחרונות, והוכיח שהוא אחד הסקוררים הטובים בגרמניה. אנחנו גאים לצרף אותו".

גומז יצטרף בחוד של באיירן ללוקה טוני ומירוסלב קלוזה, ואל איביצ'ה אוליץ', החלוץ הקרואטי של המבורג שסיכם על הגעתו לאליאנץ ארנה הקיץ כבר בינואר. בנוסף יגיעו לסגנית האלופה הקיץ גם הקשרים אנטולי טימושצו'ק מזניט סנט פטרסבורג, ואלכסנדר באומיוהאן מבורוסיה מנשגלדבאלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully