וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה הפסידה 1:0 למ.ס. אשדוד

הנבחרת, שמתכוננת להמשך קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, נכנעה לשער של דגו (57). איוניר: "היה משחק לא טוב והיה קשה להריץ הרכב"

הנבחרת הצעירה של ישראל ממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ בבולגריה בעוד כשלושה שבועות במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2011, אך הערב (רביעי) היא סיימה עם הפסד במשחק אימון למ.ס. אשדוד 1:0, במשחק שנערך בעיר הנמל הדרומית.

לאחר מחצית ראשונה ללא שערים, ביצע המאמן מוטי איוניר חמישה שינויים בהרכב, אך בדקה ה-57 נכבש השער היחיד במשחק לזכות אשדוד, שהובקע לאחר בעיטה חופשית של ברוך דגו. בסיום אמר מאמן הנבחרת, מוטי איוניר, לאתר ההתאחדות: "היה משחק לא טוב, אבל בדיוק בשביל זה קיימנו את המשחק: כדי לבחון ולתת הזדמנות לשחקנים. לא היינו בסגל מלא ויחד עם העובדה שמדובר בסוף עונה ואנו מוגבלים מבחינת שיתוף שחקנים, היה קשה להריץ הרכב". הנבחרת תתכנס שוב לאחר סיום הליגה למחנה אימון בן שלושה ימים.

הרכב נבחרת ישראל: בוריס קליימן (דניאל ליפשיץ 46); רחמים צ'קול, דין מורי (רמי גרשון 66), ישראל ראש (מרק גורמן 46); רן אבוקרט (אוראל דגני 61), אושרי רואש, לירוי צעירי, עידן ורד (דור מלול 46), מאור בוזגלו (ביבראס נאתכו 46); עומר דמארי (תומר סויסה 66), דודי ביטון (טל בן חיים 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully