וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרמר: "רוצים להפוך את נתניה לבירת הספורט"

מתן שריג

10.5.2009 / 22:10

השחקן הוותיק התרגש אחרי העלייה של אליצור מכבי נתניה לליגת העל, המאמן אלפסי: "זה אולי נראה קל, אבל השקענו הרבה דם בדרך"

ברני ארדוב

אחרי 11 שנים של עליות ומורדות, חזרה הערב (ראשון) אליצור מכבי נתניה לליגת העל לאחר שהשלימה סוויפ מול הוד השרון עם ניצחון ביתי 72:80 ו-0:3 בסדרה כולה. נתניה עברה לא מעט גלגולים בשנות קיומה ובאמצע שנות ה-80 אף עלתה לליגה הראשונה ועם שחקנים כווילי סימס, טרי פייר וקרל נברסון, הצליחה לסיים כסגנית האלופה. בהמשך נקלעה הקבוצה לצרות כלכליות וירדה ליגה. בשנים האחרונות זיגזגה בין הליגה השנייה לשלישית, אבל מאז שהחל איש העסקים דיוויד קולברן לתמוך בה - היא הצליחה להתחזק והייתה קרובה לעליית ליגה כבר בשנה שעברה, אלא שאז הפסידה בפלייאוף.

קרמר: "רוצים להפוך את נתניה לבירת הספורט"

"למראית העין זה אולי היה נראה פשוט, אבל השקענו הרבה דם ויזע כדי להגיע למעמד הזה", אמר היום מאמן נתניה, אריק אלפסי, אחרי השלמת ההישג, "אני שמח על ההצלחה של המועדון ומאושר שהצלחנו להביא כבוד לעיר הנפלאה הזאת".

גם טוני וושהאם, שרשם את העלייה השלישית שלו לליגת העל, לא הסתיר את החיוך: "ידענו טוב מאוד מה המטרה שלנו ואני שמח שהצלחנו לעמוד בה. הצוות המקצועי והשחקנים עשו את המיטב וזה התבטא בסופו של דבר על המגרש. מאוד הייתי רוצה להמשיך בקבוצה בשנה הבאה, אבל זה כבר תלוי ברצונות המועדון".

הקפטן אלירן גואטה שפע מחמאות בסיום: "עונה גדולה הסתיימה ואין שמח ממני שסוף סוף הצלחנו להביא את נתניה לליגת העל. אריק אלפסי עשה עבודה גדולה והוא ללא ספק אחד הגורמים הכי חשובים לעלייה שלנו. גם לשחקנים מגיע שאפו גדול, כל אחד מהם תרם את חלקו, וביחד יצרנו קבוצה בלתי ניתנת לעצירה".

"לא מדובר פה באינדיבידואלים", הוסיף דורון קרמר הוותיק, "מדובר בנתניה, שנמצאת מבחינתנו מעל הכול. עם כל הכבוד לשחקנים ולליגת העל, המטרה הגדולה שהושגה מבחינתנו היא להציב את נתניה כבירת הספורט של ישראל".

ערן אסנטי השמיע דברים דומים: "בנינו קבוצה גדולה ואני שמח שהייתי חלק ממנה. בנתניה כולנו היינו ברגים במכונה אחת גדולה ומשומנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully