וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכבי באר שבע העפילה לליגה הלאומית

הקבוצה מבירת הנגב גברה 0:1 על הפועל קטמון/מבשרת במחזור המכריע, יבנה הפסידה 2:1 לנחלת יהודה, ושחקניו של בוחבוט חוגגים עלייה

דרמה מותחת הייתה אמורה להתחולל היום (שישי) עד לדקות האחרונות של מחזור הסיום של ליגה א' דרום, אך בסופו של דבר הסיפור הוכרע בצורה מהירה מהצפוי. מכבי יבנה הייתה זקוקה לניצחון על הפועל נחלת יהודה ולאיבוד נקודות של המוליכה מכבי באר שבע, אך בסופו של דבר יבנה כרעה ברגעי ההכרעה, ומי שהעפילה לליגה הארצית היא מכבי באר שבע, אחרי שגברה 0:1 על הפועל קטמון/מבשרת משער של אורן חזן בדקה ה-12.

נחלת יהודה הפתיעה את אוהדי יבנה כשעלתה ליתרון בדקה ה-82 משער של רווה אייזנקוט, שי אליצור השווה דקה לאחר מכן עבור יבנה ונתן לה תקווה מחודשת, אבל שלומי מלכה העניק ניצחון למארחת עם שער בדקה ה-88. ההפסד של יבנה 2:1 קבע סופית כי היא תיאלץ להישאר שנה נוספת בליגה א', ומי שסיימה במקום השני בסופו של דבר היא עירוני נתיבות, שהביסה 1:4 את מכבי קרית מלאכי.

שתי היורדות, עירוני רמלה ובית"ר משהד, נקבעו כבר לפני תקופה ארוכה. הפועל נחלת יהודה תלך למשחקי המבחן על ההישארות בליגה מול נציגת ליגה ב'.

תוצאות נוספות:
הפועל חדרה - הפועל כפר שלם 3:1
הפועל משוש - מכבי קרית גת 3:1
הפועל ערד - עירוני רמלה 1:3
בית"ר כפר סבא - עירוני כפר יונה 1:4

במחוז הצפוני של ליגה א' הדברים כבר היו קבועים זה זמן רב. אחווה עראבה, שהבטיחה את עלייתה עם הפרש של 20 נקודות מהמקום השני, נוצחה היום 4:1 על ידי בית"ר צפת. שתי היורדות הן מכבי שלומי ובית"ר משהד. מכבי כפר קרע תלך למשחקי המבחן על ההישארות בליגה מול נציגת ליגה ב'.

תוצאות נוספות:
עירוני טבריה - אסי גלבוע 1:2
עירוני אום אל פאחם - מכבי צור שלום 1:3
מכבי טמרה - בית"ר משהד 0:5
הפועל הרצליה - מכבי כפר קרע 0:0
הפועל עפולה - הפועל כפר קנא 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully