וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה החזירה את הפער מאחי נצרת ל-5 נקודות

גברה 0:2 על הפועל ירושלים וכשנותרו 3 מחזורים היא קרובה להבטיח עלייתה. הפועל רמת גן העפילה לליגת העל אחרי 1:3 על רמת השרון

הפועל רמת גן היא הקבוצה הרביעית שעלתה מהליגה הלאומית לליגת העל. במקרה שלה, זה קרה לראשונה אחרי 19 שנים בעקבות הניצחון 1:3 על עירוני רמת השרון במשחק שהתקיים באווירה מחשמלת באצטדיון המכתש.

הקבוצה החמישית שתגיע מהליגה הזאת לליגת העל בעונה הבאה תהיה הפועל רעננה או מכבי אחי נצרת, שניצחה כבר ביום שישי את הפועל כפר סבא 0:1. יממה לאחר מכן הפועל רעננה הצליחה לשמור על פער חמש נקודות די מבטיח כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום, לאחר שגברה 0:2 בבית על הפועל ירושלים.

הפועל באר שבע, שהבטיחה את עלייתה לליגת העל כבר ביום שני, הצליחה סוף סוף לחגוג כמו שצריך בוסרמיל, אחרי שחזרה מפיגור 2:1 נגד מכבי הרצליה וניצחה בסופו של דבר 2:3.

הפועל רמת גן - עירוני רמת השרון 1:3

1990 הייתה השנה בה שיחקה בפעם האחרונה הפועל רמת גן בליגה הבכירה. המאמן היה דרור קשטן ובשורות האורדונים שיחקו: אמיל וולב, רונן חרזי, משה אייזנברג, יוסי מדר, אבי בוקסנבוים ובלם צעיר בשם יובל נעים. 19 שנה מאוחר יותר, אותו נעים הוא זה שגם החזיר את אחת הקבוצות המיתולוגיות של הכדורגל הישראלי לליגה הבכירה.

הניצחון האחרון של רמת השרון בליגה היה על הפועל רמת גן, אבל מאז היא הספיקה לקלקל ללא מעט קבוצות, ומנעה מהפועל באר שבע לחגוג עלייה בוסרמיל לפני שבועיים. גם הפעם הקבוצה מרמת השרון לחצה על השער היריב מהפתיחה, ובדקה ה-12 זה גם תורגם לשער. מהלך שהחל באיבוד כדור של אסי דומב, הסתיים במסירת עומק לסקורר בניאני, שמצא את עצמו מול שער ריק וכבש. למזלה של רמת גן שער השוויון הגיע תוך שש דקות. מור גולן פרץ מצויין מאגף שמאל, העביר שני שחקנים ובעט מזווית קשה לשער. שוער רמת השרון הדף רע, וג'ורג' דאטורו עט על הריבאונד כדי לנגוח מקרוב ולקבוע 1:1.

במחצית השניה רמת גן ישבה הרבה יותר על השער של רמת השרון, ובסופו של דבר הצליחה לבצע את המהפך הגדול ביותר של הקבוצה ב-19 השנים האחרונות. שי רביבו התחיל במהלך בדקה ה-72, ומסר שמאלה לקובי חסן שבעט מצד שמאל לכיוון השער. אופק שוב הדף רע, ומי שהיה הפעם במקום הנכון היה קרלוס צ'קאנה, שנכנס כמחליף וקבע 1:2. בדקה ה-81 האורדונים שוב כבשו ממהלך משולב של חסן וצ'קאנה. הראשון הגביה כדור סמוך לדגל הקרן בצד שמאל, השני עמד חופשי לגמרי ליד השער ונגח פנימה כדי לקבוע 1:3.

הפועל באר שבע - מכבי הרצליה 2:3

אחרי שלא הצליחה לעשות זאת בעצמה, ניצלה באר שבע את אובדן הנקודות של אחי נצרת כדי לעלות לליגת העל כבר ביום שני. עם זאת, האוהדים בוסרמיל רצו לחגוג באופן רשמי אחרי ניצחון, ועשו את זה בגדול.

מכבי הרצליה הגיעיה כשהיא שקועה במאבקי התחתית, אבל זה לא מנע מהמארחים לחגוג כמו שצריך ולעלות ליתרון בדקה ה-24 אחרי שער של אוהד קדוסי. ההרצליינים לא ויתרו ואלי ביטון השווה ל-1:1 בדקה ה-38. אותה חגיגה של האוהדים המקומיים נעלמה כליל בדקה ה-66, כשדובב גבאי כבש את השני להרצליה וביצע מהפך. ומי שהחזיר אותה היה שוב אוהד קדוסי, שהשלים צמד בדקה ה-76 וקבע 2:2. אופיר חיים החזיר את באר שבע ליתרון בדקה ה-85 ונתן לאוהדים את האות לפתוח את השמפניות.

מכבי אחי נצרת - הפועל כפר סבא 0:1

אחי נצרת חזרה לתמונת העלייה לליגת העל, וצימקה באופן זמני את הפער מהחמישית הפועל רעננה לשתי נקודות בלבד. בדקה ה-41 נפסק פנדל לטובת נצרת, אלא שאיב ג'ידה החמיץ. למזלם של הנצרתים, סרג' איילי שמר על מומנטום הכיבוש והעלה את נצרת ל-0:1 קצת לפני הירידה להפסקה - זו גם הייתה תוצאת הסיום במשחק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפועל רעננה - הפועל ירושלים 0:2

יכול להיות שאם הייתם שואלים את הפועל ירושלים על אוהדיה, שחקניה ומנהליה מה הם הכי היו רוצים הם היו עונים לתקוע מקל בגלגלי העלייה של הקבוצה מפנית השרון. כזכור, במחזור האחרון של עונת 2002/3 רעננה סחטה תיקו ביתי 0:0 והותירה את הקבוצה מהבירה בליגה השנייה.

רעננה הגיעה למשחק לאחר שני משחקים ללא ניצחון, וידעה שהיא חייבת ניצחון לאחר שמכבי אחי נצרת ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים וצימצמה ממנה את הפער לשתי נקודות בלבד. בדקה ה-26 נשארו האורחים בעשרה שחקנים לאחר שאופיר עזו הורחק. דקה לאחר מכן העלה עקיבא מגרלשוילי את הפועל רעננה ליתרון בפנדל. בדקה ה-67 הכפיל רועי לוי את התוצאה שנשמרה עד הסיום. רעננה החזירה את הפער שלה מאחי נצרת, השישית בטבלה, לחמש נקודות והיא עושה עוד צעד משמעותי לקראת עלייה לליגת העל. כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום ותשע נקודות רעננה תרגיש פראיירית גדולה אם היא לא תעלה. הפועל ירושלים תחפש את הנקמה במועד אחר. הקבוצה של לופא קדוש תנסה אולי לעלות בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully