וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בארי ירדה לליגה הארצית

למרות שניצחה 67:77 את כוכב יאיר, הדרומיים נשרו בעקבות נצחונות יבנה (על בנימינה) ורמלה (על יקנעם/מגידו). נתניה כבר ב-0:2, עפולה השוותה

רגעי האמת של הליגה הלאומית בכדורסל המשיכו הערב (רביעי), כשהפעם הסיפור המעניין התרחש דווקא בפלייאוף התחתון. בלי קשר למשחקה, הסתיים הערב סיפור הסינדרלה של הפועל בארי, שירדה בתום המחזור בחזרה לליגה הארצית, זאת לאחר שיריבותיה בפלייאוף התחתון, אליצור יבנה ואליצור רמלה, ניצחו את בית"ר בנימינה ויקנעם/מגידו בהתאמה, והבטיחו עונה נוספת בליגת המשנה.

יבנה עלתה למשחקה נגד בית"ר בנימינה בידיעה שהפסד, בצירוף נצחונות של בארי ורמלה, יוריד אותה ליגה. לאור החשש הממשי, הציגו שחקניו של עמי נאווי משחק מצוין, והבטיחו את מקומם בליגה. המחצית הראשונה עוד הלכה צמוד, כשאף אחת מהקבוצות לא מצליחה לפתוח פער משמעותי מהשניה, אלא שאז הגיע הרבע השלישי, ויבנה נעזרה ביכולת מצוינת של ארמונד וויליאמס כדי לברוח, ולעלות לרבע האחרון ביתרון 16. משם, בנימינה, שכבר ירדה ליגה, לא הצליחה לחזור, ואחרי עשר דקות של גארבג' טיים הצליחו שחקני בנימינה לצמק במעט את הפער, אך לא יותר. זה נגמר ב-78:91 ליבנה, שקיבלה 25 נקודות ו-12 ריבאונדים מוויליאמס, ו-20 ו-15 מדודו אסרף. אורן אלמגור הוביל את בנימינה עם 19.

גם רמלה ידעה כי ניצחון שלה על יקנעם/מגידו, והיא תבטיח את מקומה בליגה הלאומית ללא קשר לתוצאות האחרות, וזה בדיוק מה שקרה. אחרי מחצית ראשונה צמודה, פתחה רמלה פער של דו ספרתי ברבע השלישי, עליו הצליחה לשמור עד השריקה לסיום, שהראתה 76:85 למארחים - ניצחון ששווה עונה נוספת בליגה השניה. דיימון פטרסון המצוין הוביל את המנצחים עם 28 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד יועד בית יוסף הוסיף 18. מהעבר השני, 17 של גיא כהן לא הספיקו לצפוניים.

עבור בארי עצמה, כאמור, המצב היה מסובך יותר. הקבוצה מהדרום היתה צריכה קומבינציית הפסדים של יבנה ורמלה, שכאמור לא התרחשה. למרות זאת, הקבוצה הסימפטית, שידעה ימים לא פשוטים בליגה - ולאו דווקא מבחינת כדורסל - הצליחה לנצח 67:77 את אליצור כוכב יאיר, הודות לרבע שני מוצלח, ו-22 נקודות ו-11 ריבאונדים של כוכב הקבוצה, סדריק ג'קסון. חן גונשור הוביל את כוכב יאיר הוביל עם 19. את היורדות, בארי ובנימינה, יחליפו הפועל חיפה (שעלתה ממחוז צפון) ומכבי באר יעקב (ממחוז דרום).

פלייאוף עליון: נתניה ממשיכה לדהור

בפלייאוף העליון, ידעה הפועל עפולה שאחרי ההפסד המאכזב במשחק הראשון להפועל לב השרון, היא היתה חייבת לנצח הערב בחוץ ולהשוות את הסדרה. בסיום 40 דקות מרובות מהפכים, זה בדיוק מה שקרה. עפולה פתחה היטב, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 17:29, אלא שהביתיים הצליחו לשוב למשחק, ירדו להפסקה בפיגור מינימאלי, וברבע השלישי כבר עלו ליתרון. אלא שאז השתלטה עפולה חזרה על המשחק, עצרה את לב השרון על 12 נקודות ברבע המכריע, וניצחה 74:78, ובכך השוותה את הסדרה ל-1:1. דניס קאר הוביל את המנצחים עם 31 נקודות ו-12 ריבאונדים, בעוד 23 של עמית שמחון לא הספיקו ללב השרון המפתיעה, שקיבלה גם 21 ו-17 ריבאונדים מאדריאן אוטר.

אליצור מכבי נתניה, מצידה, עלתה כבר ל-0:2 בסדרה נגד מכבי הוד השרון, אחרי שגברה עליה הערב 78:84. הנתנייתים קלעו 30 נקודות ברבע השלישי, ויכולת שיא של טוני וויהשאם העניקה להם את הניצחון, שמשמעותו כי מוליכת הטבלה בסיום העונה הרגילה נמצאת עם רגל וחצי בגמר הפלייאוף העליון. ווישהאם קלע 33 נקודות באחוזים אדירים (16 מ-21 מ-2), כשאת המפסידה הוביל מוטי מוסקוביץ' עם 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully