וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השייטת שטבעה בירקון יצאה מכלל סכנה

נעמה טלמור

5.5.2009 / 15:51

מנהל טיפול נמרץ באיכילוב מסר כי השתפר מצבה של אלופת ישראל בחתירה שהתהפכה בירקון. "אנו רואים התייצבות במצבה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

השייטת יסמין פיינגולד, אלופת ישראל בחתירה אקדמית, יצאה מכלל סכנת חיים, כך אמר היום (שלישי) פרופסור פטריק סורקין מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי בבית החולים איכילוב בתל אביב. "היא נמצאת כעת בתרדמת, ואנחנו עדיין לא יודעים האם נגרם לה איזשהו נזק. ברור שיש השפעה שלילית למצב אבל עדיין מוקדם להעריך מהו. היא ככל הנראה שאפה מים מהירקון, רואים את זה בצילום החזה אך זה לא משפיע על התפקוד הריאתי שלה".

סורקין הוסיף כי "הסכנה ממי הירקון היא משני טעמים – חומרים כימיים שאנו יודעים כי הם מסוגלים לגרום לפגיעה ריאתית קשה, והסכנה השנייה היא עניין החיידקים שבמים ולכן התחלנו לתת לה טיפול מניעתי". סורקין ציין כי "אנחנו רואים את ההתייצבות במערכות החיוניות כגון ריאות ולב, ואנו רואים בבדיקת מערכת העצבים של המוח תגובות חייביות שמעידות על שיפור מסוים. אני מתפלל בשביל שהיא תחזור לחתור".

פיינגולד נפגעה אתמול בתאונת אימונים שאירעה בנחל הירקון. היא התהפכה מהסירה שבה חתרה וטבעה במימי הירקון. לא ברור מה הייתה סיבת ההתהפכות, אבל אין ספק שהיא לא קשורה ליכולת החתירה של פיינגולד. עובר אורח בן 62 בשם אבי טויבין זיהה את הספורטאית בת ה-20 שהייתה חסרת הכרה, והצליח להוציא אותה מהמים. פיינגולד היא אלופת ישראל לשנת 2008 בסירת יחיד וגם ברביעיה. היא ייצגה את ישראל ואת האוניברסיטה הפתוחה בתחרויות שונות בעולם, נחשבת להבטחה גדולה בענף החתירה וגם לפוטנציאל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully