וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת הארץ בחתירה נפצעה קשה בירקון

יסמין פיינגולד התהפכה מהסירה תוך כדי אימון, בסמוך לבית הספר לחתירה בתל אביב. עובר אורח הציל אותה, באיכילוב נאבקים על חייה

תאונת אימונים קשה התרחשה הערב בנחל הירקון, בסמוך למעגן הסירות ובית הספר הימי בתל אביב, כשיסמין פיינגולד, אלופת הארץ בחתירה אקדמית, התהפכה מהסירה שבה חתרה וטבעה במימי הירקון. לא ברור מה הייתה סיבת ההתהפכות, אבל אין ספק שהיא לא קשורה ליכולת החתירה של פיינגולד. עובר אורח בן 62 בשם אבי טויבין זיהה את הספורטאית בת ה-20 שהייתה חסרת הכרה, והצליח להוציא אותה מהמים. במקביל, הוזעק למקום צוות של מד"א, שביצעו בה פעולת החייאה ופינה אותה במהירות לבית החולים איכילוב, שם היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ כשהיא מונשמת וחסרת הכרה.חשוב לציין כי בחתירה אקדמית בסירה, הרגליים קשורות בזמן הפעילות, מה שככל הנראה עלול היה לסבך את פיינגולד, בזמן שנקלעה למצוקה.

טויבין, שהיה היחיד מבין עוברי האורח באזור שגילה תושיה סיפר: "כשהגעתי לקיאק ראיתי שהיא מחוברת אליו דרך הנעליים והיא מתחת למים ללא הכרה, אבל כשהרמתי את הראש שלה מעל המים יצא לה קצף מהפה וקיוויתי שיש לה עוד סיכוי".

מהחקירה הראשונית של צוות מד"א במקום נמסר כי לא היה לפיינגולד שום מלווה בזמן האימון, וזאת בניגוד לנהלים.

פיינגולד היא אלופת ישראל לשנת 2008 בסירת יחיד וגם ברביעיה. היא ייצגה את ישראל ואת האוניברסיטה הפתוחה בתחרויות שונות בעולם, נחשבת להבטחה גדולה בענף החתירה וגם לפוטנציאל למשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully