וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני המאושר באדם כרגע"

קורינתיאנס זכתה באליפות סאו פאולו, וכוכבה חגג עוד תואר בקריירה המפוארת: "רגע בלתי נשכח". פלמנגו זכתה באליפות ריו דה ז'נרו

ריו דה ז'נרו וסאו פאולו עצרו את נשימתן הלילה (בין ראשון לשני) עם סיום טורנירי האליפויות בשתיהן. לאחר שניצחה את סנטוס 1:3 במפגש הקודם, קורינתיאנס, קבוצתו של רונאלדו, סיימה בתיקו 1:1 את משחק הגומלין וזה הספיק לה כדי להניף את גביע מדינת סאו פאולו. זו הייתה הפעם הראשונה מזה 37 שנים שבטורניר זוכה קבוצה שלא הפסידה במהלכו. "עליי להודות למיליון איש על כך", צהל רונאלדו בסיום, "זה רגע בלתי נשכח בחיי, אני המאושר באדם כרגע. זה גמול על עבודה קשה וזה הזמן לחגוג. הניצחון מאוד משמעותי עבורי, במיוחד אחרי שהחלמתי מפציעה קשה בברך".

אולם רונאלדו גם כעס על מארגני הטורניר, משום שלדעתו טקס הזכיה לא הלם את גודל האירוע. במהלך החגיגות הזיקוקין נדלקו הקונפטי ופרצה שריפה. איש לא נפצע, אבל זה בטח לא תרם לאווירה. "אני רוצה לפתוח בביקורת על הארגון הלקוי של טקס הזכיה", אמר רונאלדו. "לא יכולתי לחגוג את הזכיה אחרי שריקת הסיום. הרגעים האלה יקרים, והיינו צריכים מקום כדי לחגוג אותם כקבוצה. לא חגגנו עם האוהדים ולא אפשרו לנו לעשות את הקפת הזכיה המסורתית סביב המגרש".

גם פלמנגו חגגה הלילה, כשזכתה באליפות ריו דה ז'נרו לעיני 80 אלף צופים באיצטדיון מרקאנה. גיבור הניצחון על בוטאפוגו היה השוער ברונו, שעצר פנדל במהלך התיקו 2:2 בין הקבוצות, וכיכב בדו קרב הפנדלים כשעצר עוד שתי בעיטות. זו הייתה זכייתה השלישית של פלמנגו בתואר, וכל זכיותיה היו נגד בוטאפוגו, שמצה ניסתה לזכות בתואר בפעם ה-19. "פנדלים אינם תלויים רק במזל", אמר ברונו בסיום, "על השוער להתכונן ולשמור על קור רוח. זה מה שעשיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully