וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו שתיהן צריכות נס

ליברפול ניצחה את ניוקאסל 0:3 כולל שער של יוסי בניון, אבל ספק אם זה יעזור לה במאבק על האליפות. ניוקאסל מתרחקת מהפרמיירליג

ליברפול שוב עשתה את העבודה ורשמה ניצחון שמיני בתשעה משחקים, הפעם 0:3 על ניוקאסל. עם זאת, נראה שאוהדיה מתחילים להתרגל לרעיון של הקבוצה שמציגה את הכדורגל היפה ביותר, שלמרבה הצער לא יספיק לאליפות. ליברפול צימקה את הפער ממנצ'סטר יונייטד לשלוש נקודות, אבל יש לה משחק עודף כשנותרו לה עוד 9 נקודות בקופה.

יוסי בניון שוב עשה את זה, והפעם הוא כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-17, השער השביעי שלו העונה בפרמיירליג. דירק קויט ולוקאס היו אחראים על הכיבושים הנוספים, ועל כולם ניצח סטיבן ג'רארד שחזר להרכב אחרי היעדרות משישה משחקים בכל המסגרות. פרננדו טורס נעדר בגלל פציעה. ניוקאסל הגדולה נותרה מתחת לקו והיא רחוקה בשלוש נקודות מהאל סיטי וסנדרלנד.

המשחקים שנותרו לליברפול: ווסטהאם (חוץ), ווסט ברומיץ' (חוץ), טוטנהאם (בית).

המשחקים שנותרו למנצ'סטר יונייטד: מנצ'סטר סיטי (בית), וויגאן (חוץ), ארסנל (בית), האל סיטי (חוץ).

מהלך המשחק

סטיבן ג'רארד היה אחראי להזדמנות הראשונה במשחק בדקה ה-11, כשהתכבד לבעוט כדור חופשי ממרחק של 25 מטרים. הכדור עבר את החומה, אבל נעצר אצל שוער ניוקאסל הארפר. ארבע דקות מאוחר יותר סטיבי ג'י שוב סיכן את הארפר כשסיים מתפרצת מצד ימין בבעיטה חזקה לשער, אלא ששוערה של ניוקאסל שוב הדף מצויין.

ליברפול המשיכה לתקוף ובדקה ה-17 זו הייתה הרמה של אורליו מצד שמאל, ונגיחה של קאוט ממרחק של חמישה מטרים החוצה. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-22. דירק קאוט שלח מסירת רוחב מקצה תיבת החמש, הכדור עבר הפעם את השוער ויוסי בניון, בספק נבדל, עמד על קו השער כדי ודחק פנימה כדי לקבוע 0:1 לליברפול. בדקה ה-26 בניון היה קרוב לכבוש את השני שלו, כשהשתלט על כדור במרכז הרחבה, עבר שחקן ובעט לשער, אלא שהארפר הדף והקוון סימן לנבדל שלא היה. שתי דקות לאחר מכן ליברפול עלתה ל-0:2, כאשר דירק קאוט התרומם מצויין לכדור קרן מצד שמאל, ונגח פנימה מקרוב. בדקה ה-39 צ'אבי אלונסו היה קרוב לשלישי עם נסיון בעיטה לחיבורים, שהסתיים עם כדור במשקוף.

ליברפול המשיכה לשבת על השער של ניוקאסל, וליוסי בניון היה חלק גדול בנסיונות שלה, כאשר בדקה ה-59 מסירה שלו לסטיבן ג'רארד הסתיימה בבעיטה חזקה נוספת לשער, הפעם הכדור יצא החוצה. בדקה ה-70 בניון המשיך ביכולת המופלאה עם מסירת עומק נהדרת לבאבל, שהמשיך למי אם לא ג'רארד, ששוב סיכן את השער של ניוקאסל - אבל רק סיכן. בדקה ה-77 ניוקאסל נותרה בעשרה שחקנים אחרי תיקול חריף של ג'ואי ברטון על צ'אבי אלונסו. בסופו של דבר הגיע גם השער השלישי, זה קרה בדקה ה-87 כשכדור חופשי של אורליו מצא את ראשו של לוקאס, שהמשיך עם הראש ממצב נוח וחתם את תוצאת המשחק. לקינוח, סטיבן ג'רארד רשם עוד בעיטה לקורה בתוספת הזמן.

בירמינגהאם סיטי חזרה לפרמיירליג

בירמינגהאם סיטי חזרה הערב (ראשון) לפרמיירליג אחרי עונה אחת בלבד. הבלוז השיגו ניצחון חוץ 1:2 על רדינג במחזור האחרון של הצ'מפיונשיפ משערים של קית' פאהיי וקווין פיליפס סיימו את העונה במקום השני ויצטרפו לוולבס, שהבטיחה את העלייה כבר לפני מספר שבועות. שפילד יונייטד תפגוש את פרסטון ורדינג תפגוש את ברנלי בפלייאוף על העלייה. קרדיף סיטי הפסידה בחוץ 1:0 לשפילד וונסדיי ואיבדה ברגע האחרון את מקומה בפלייאוף. נוריץ' סיטי הפסידה 4:2 לצ'רלטון וירדה לליגה הראשונה. יחד עם נוריץ' ירדו גם צ'רלטון וסאות'המפטון.

במשחק נוסף הערב בפרמיירליג, אברטון העפילה הערב למקום החמישי, לאחר שגברה על סנדרלנד 0:1. סטיבן פינאר הדרום אפריקאי כבש הראשון לזכות אברטון בדקה ה-48 ובישל את השני למרואן פלאיני בדקה ה-71. כעת יצטרכו חניכיו של דייויד מויס לקוות לאיבוד נקודות של אסטון וילה מול האל מחר. טל בן חיים ישב על הספסל של סנדרלנד, שנותרה בפער ארבע נקודות מניוקאסל שנמצאת מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully