וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "זה יום מיוחד לכל מי שאוהב כדורגל"

תיירי הנרי סיכם את ה-2:6 ההיסטורי של ברצלונה על ריאל מדריד: "זה היה כמו מסיבה". גוארדיולה מאושר: "איזה לילה נפלא". ראול המום: "מתסכל לראות כמה הם נהנים"

עריכה: ענת ברק. צילום: רויטרס

"זה היה לילה נפלא. לבוא לאצטדיון המדהים הזה ולנצח קבוצה כל כך גדולה זה מדהים. עשינו צעד ענק קדימה". כך סיכם אמש (שבת) פפ גוארדיולה את ניצחונה ההיסטורי של ברצלונה על ריאל מדריד, 2:6 בסנטיאגו ברנבאו.

מבחינת ברצלונה היה זה שיא הכיבושים שלה בברנבאו, כשהשיא הקודם היה שייך לקבוצה הגדולה של יוהאן קרויף, שניצחה באותו מגרש 0:5 ב-1974, אבל גוארידולה בחר לשבח דווקא את היריבה: "אני רוצה לברך את ריאל מדריד. לפני חודש וחצי היינו יכולים להיות אלופים, אבל הם לא הפסיקו לנצח. הם לחצו עלינו כל העונה. כולם צריכים לקחת דוגמה משחקנים כמו ראול ואיקר קסיאס".

סמואל אטו החמיא דווקא למאמנו ("ניצחנו רק בגלל העירנות הטקטית והתדרוכים של פפ גוארדיולה"), ואמר: "אנחנו עדיין לא אלופים, אבל צריך לקרות נס כדי שלא נזכה בתואר בתום העונה. הניצחון הזה מוקדש לאוהדים שלנו, שגם ליוו אותנו לשדה התעופה בברצלונה וגם חיכו לנו במדריד. עכשיו צריך לקוות שנגיע ללונדון למשחק מול צ'לסי עם אותה צניעות ועם אותה תשוקה".

"לכל אורך השנה האמנו בסגנון שלנו, וגם היום הצגנו יכולת מרשימה וכבשנו הרבה שערים", החמיא מסי לעצמו ולחבריו, "עכשיו הראינו מה קבוצה צריכה לעשות כדי להיות אלופה".

אגב, מסי הסביר בסיום המשחק את הכיתוב על חולצתו (Sindrome X Fragil). מדובר במחלה גנטית, שממנה סבל כילד, שגורמת לבעיות רגשיות ומנטליות והשפעותיה מושוות לתסמינים של אוטיזם. כפי שהשחקן הסביר, גם הוא סבל מבעיות הורמונליות כילד, ואם לא היה מקבל טיפול כילד כנראה שלא היה מצליח לכבוש שערים גדולים על הזירה היוקרתית בעולם. לפני כחודש בילה עם ילדים בברצלונה שסובלים מהמחלה, והבטיח להם כי יקדיש להם שער. אז בסוף הוא הקדיש להם שנייים.

תיירי הנרי, שכבש גם הוא צמד, התמוגג גם הוא בסיום. "זה היה כמו מסיבה", אמר החלוץ הצרפתי, "זה יום מיוחד לכל מי שאוהב כדורגל, בשבילנו זה כמו מסיבה. עוד לא הבטחנו את האליפות, אבל היום אפשר לחגוג וליהנות".

הנרי זוכר איך בשנה שעברה שחקני ברצלונה הגיעו למדריד למשחק ההכתרה, עמדו בשני טורים ומחאו כפיים לאלופה. "בשנה שעברה עברנו פה ערב קשה, היום כבר היה יום טוב", אמר הנרי בחיוך.

"כשברצלונה מובילה היא יודעת איך להתנהל"

בריאל מדריד היה זה המנהל הספורטיבי, פג'ה מיאטוביץ', שהכה על חטא: "עשינו כמה טעויות ששילמנו עליהן את המחיר, ככה הם כבשו את שני השערים הראשונים שלהם, וכשברצלונה מובילה היא יודעת איך להתנהל. הכל יכול לקרות בכדורגל, אבל הם היו הקבוצה הטובה יותר".

מיאטוביץ' הוסיף: "נצטרך נס כדי לחזור למירוץ האליפות. ראינו הלילה שברצלונה היא קבוצה גדולה. עשינו את העבודה ברבע השעה הראשונה, אבל אחר כך התפרקנו. הטעויות בהגנה עלו לנו ביוקר".

חואנדה ראמוס היה יותר נחרץ וסיכם ערב עגום במיוחד: "ברצלונה ברמה אחת מעלינו. הם הפגינו עליונות, אבל טעויות שלנו בהגנה סייעו להם לעלות ליתרון. נשארנו עם טעם לא טוב בפה כי הפסדנו את המשחק וכנראה שגם את הסיכוי לזכות באליפות. היום ומחר נרגיש לא טוב, אבל מיום שלישי עלינו לנהוג כמקצוענים ולחשוב על המשחקים הבאים".

"לא היינו במשחק, כאילו לא לקחנו בו חלק", אמר איקר קסיאס המתוסכל בסיום, אחרי שהוציא שישה כדורים עמוק עמוק מרשתו, "זה כואב, כואב מאוד. קשה להאמין שנוכל עכשיו לקחת אליפות. אין לנו הרבה מה לעשות".

"תמיד קשה לנצח את ברסה, אבל הלילה היה קשה במיוחד", אמר ראול בתום המשחק, "מתסכל לראות את המשחק השוטף שלהם ואת ההנאה שלהם מהמשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully