וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה מכניסה את עצמה ללחץ

סיימה בתיקו 1:1 עם כפ"ס, והמקום החמישי מאויים ע"י אחי נצרת. החגיגות של הפועל ב"ש (1:1 עם לוד) ועכו (3:3 עם רמה"ש) שוב נדחו

יש כנראה דברים ששווה לחכות להם. הפועל באר שבע והפועל עכו כבר שבועיים ברציפות בועטות לעצמן בדלי ומסרבות להבטיח את העלייה לליגת העל, תוך שהן מתעקשות להשאיר את הפועל חיפה כקבוצה היחידה שנכון לעכשיו העפילה רשמית.

אחרי ה-3:3 בשבוע שעבר, הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 עם הפועל בני לוד, תוך שהיא יודעת שרק ניצחון יבטיח כבר היום (שישי) את העלייה. גם הפועל עכו, שכבר ראתה את ליגת העל מתקרבת לאחר שהובילה 0:2 נגד רמת השרון, תצטרך להמתין, לאחר שהיריבה הבקיעה שלושה שערים וסיימה עימה ב-3:3.

כעת שתי הקבוצות ימתינו להתפתחויות ביום שני כאשר מכבי אחי נצרת תשחק מול היריבה החלשה ביותר בליגה, עירוני קרית אתא. ניצחון של נצרת יעכב את החגיגות עד למחזור הבא כאשר באר שבע תארח את מכבי הרצליה ואילו הפועל עכו תתמודד מול בני לוד.

במשחק נוסף, הפועל רמת גן ניצחה 0:1 בחוץ את הפועל ירושלים ועשתה צעד נוסף לעבר העלייה לליגת העל. בכך היא גם מרחיקה את קבוצתו של לופא קדוש מהחמישייה הראשונה. בשבת נפגשו באיצטדיון לויטה הפועל כפר סבא והפועל רעננה לדרבי שרוני, שהסתיים בתיקו 1:1. ביום שני תשחק מכבי אחי נצרת נגד קרית אתא, וניצחון שלה יצמצם את הפער מהמקום החמישי, בו ניצבת רעננה, ל-3 נקודות בלבד.

בני לוד - הפועל באר שבע 1:1

הכל היה כבר מוכן בשבוע שעבר באיצטדיון וסרמיל, אך הבאר שבעים נתקלו ברמת השרון וחזרו הביתה מאוכזבים אחרי תיקו 3:3 שדחה את חגיגות העלייה בשבוע. אך גם הפעם שחקניו של גיא לוי לא השכילו לנצל את המעמד והשאירו את השמפניות בהקפאה שבוע נוסף.

הקבוצה המארחת, שלא הייתה יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות ביתיות, עשתה את המוטל עליה, הפריעה לבאר שבע וביצעה צעד חשוב נוסף לעבר עונה נוספת בליגה הלאומית. אחרי שזכתה בניצחון טכני על הפועל חיפה, לוד מקבלת ביטחון שכן היא רחוקה כעת 12 נקודות מהמקום האחרון.

ההזדמנות המסוכנת הראשונה של באר שבע הגיעה בדקה השמינית כאשר לוד התמקדה בהתגוננות כשקדוסי הוריד בראשו כדור לאופיר חיים, שבעט מול השוער, אך לא מספיק חזק. השליטה של באר שבע על המגרש באה לידי ביטוי בדקה ה-25 כאשר אופיר חיים קיבל כדור מאלעד בונפלד, עשה את הסיבוב ושחרר כדור מצוין מול ניל אברבנל וקבע 0:1.

אלא שהשמחה הייתה מוקדמת מידי, שכן ארבע דקות לאחר השער, מצאה לוד את השוויון כשכדור חופשי מצד ימין הוגבה היישר לראשו של יבוס יובלדיו, שהשווה ל-2:2. בדקה ה-39 נפסל שער חוקי לבאר שבע כשאוהד קדוסי קיבל כדור ושחרר בעיטה מהירה לרשת, אך הקוון הניף דגן לנבדל. בדקה ה-53 לוד הייתה קרובה להפתיע עם בעיטה של משה בן לולו, שהשתחרר ובעט, אך אסי רחמים הצליח להדוף.

עירוני רמת השרון - הפועל עכו 3:3

בבהתמודדות בין שתי קבוצות עם רצונות זהים לאלו במשחק בלוד, ניסתה עכו להבטיח עלייה מול רמת השרון שנלחמת על ההישרדות. הקבוצה של יהודה זגורי הפתיעה כשחילצה נקודה בבאר שבע, וכעת עשתה חיים קשים גם לקבוצת הצמרת מעכו, שכבר הובילה 0:2.

בעכו כבר מכוונים לליגת העל ורק מחכים לחותמת הסופית כדי שיוכלו לשחרר אוויר, אך היא תיאלץ להמתין לפחות עד יום שני כשמכבי אחי נצרת תתמודד מול עירוני קרית אתא. המאמן ירון הוכנבוים האריך את חוזהו בקבוצה והחל בהכנות לעונה הבאה, אך בינתיים שחקניו פספסו הזדמנות מצוינת לנצח ולהתחיל בחגיגות.

אחרי תשע דקות בלבד הגיע שער החוץ של הפועל עכו, כאשר שחר סימן טוב ניצל איבוד כדור של רמת השרון ובעט מצד ימין כדור מפתיע תוך שהוא מנצל עמידה לא טובה של שוער רמת השרון, גיל אופק. ההגנה המבולבלת של רמת השרון איפשרה פעם נוספת לסימן טוב להבקיע, כאשר בדקה ה-15 החלוץ השלים שלח פצצה ברגל שמאל פנימה וקבע 0:2.

חמש דקות לסיום המחצית עכו הייתה קרובה לכבוש את השלישי, אך בעיטה של רונן שוורצמן במהלך התקפה מתפרצת הלכה החוצה. במחצית השנייה רמת השרון הגיעה במטרה להבקיע וזה מה שהיא עשתה כשחיים שאבו המחליף ניצב מול שוער עכו ושחרר כדור מצוין לרשת כדי לצמק ל-2:1. בדקה ה-55 זכתה עכו לבעיטת עונשין מ-11 מטר לאחר שעומר עבדול עזיז הוכשל ברחבה. את הבעיטה בעט אדק מבה בקלות וקבע 1:3.

עמנואל בניאני, שחקנה של רמת השרון, שהחמיץ במהלך המחצית השנייה, הצליח להבקיע בדקה ה-75 לאחר שהתרומם לכדור שהוגבה לעברו והחזיר את רמת השרון ל-3:2. בדקה ה=80 נגיעת יד ברחבה של עכו הובילה לבעיטת עונשין נוספת, אותה ניצל שאבו כדי להשוות ל-3:3. ואם כל זה לא מספיק, שש דקות לסיום המשחק בריאן גריזיץ' העכואי ספג כרטיס אדום והורחק.

הפועל ירושלים - הפועל רמת גן 1:0

הקבוצה של לופא קדוש חלמה עד היום על הדבקת הפער ממכבי אחי נצרת, אך נראה שהחלומות מתחילים להתפורר להם, אחרי שהפועל ירושלים איבדה שוב נקודות חשובות במאבק על כניסה לחמישייה הראושנה. תוך שהם יודעים שניצחון על הפועל רמת גן יבטיח להם עונה נוספת בליגה השנייה, ירושלים פספסה את ההזדמנות ותמתין לשבוע הבא.

מנגד, הפועל רמת גן עשתה צעד חשוב בדרך למטרה הנשגבת לעלות ובזכות הניצחון היא משיגה יתרון של 11 נקודות על נצרת, שתשחק ביום שני, מה שאומר שבקבוצה יכולים להתחיל בהכנות לחגיגות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, קובי חסן הוותיק העלה את האורדונים ליתרון עם שער בדקה ה-72, שמרחיק את הפועל ירושלים מהחמישייה הראשונה.

הפועל כפר סבא - הפועל רעננה 1:1

הדרבי של השרון הפגיש שתי קבוצות עם כוונות מנוגדות. הפועל כפר סבא מריחה את התחתית ואילו רעננה החמישית עדיין לא הבטיחה את עלייתה לליגה הבכירה. עם ההמולה של משחקי הגביע, שחקניו של סלובודאן דראפיץ' לא שמו לב וצברו נקודה אחת מתשע האחרונות האפשריות, וידעו שהפסד נוסף עלול לסבך את הסגל הצעיר לקראת מחזורי הסיום. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, המארחים מצאו סופסוף את הרשת עם שער של איימה לאבי בדקה ה-60, ועלו ל-0:1. השער העיר את רעננה, שחיפשה את הנקודה, וסדרה סיום דרמטי כשדודו ביטון השווה בדקה ה-90 וקבע 1:1. למרות הנקודה שהשיגה, רעננה רחוקה מלהיות מרוצה, משום שניצחון של אחי נצרת ביום ב' על קרית אתא, יצמצם את הפער בין הקבוצות ל-3, והמקום החמישי בו היא מדורגת, המוביל לליגת העל, מאויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully