וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז ממשיך בקו הספרדי

המנג'ר מתכנן להנחית הקיץ את בני ארצו, דויד סילבה וראול אלביול, נוסף על גארת' בארי. חוזהו של יוסי בניון כנראה יוארך בשנתיים

ליברפול עדיין מתמודדת על תואר האליפות, אבל משימתה תהיה קשה מאוד - להדביק את מנצ'סטר יונייטד. בלי קשר, רפא בניטז כבר החל לתכנן את העונה הבאה. המנג'ר הספרדי מעוניין להמשיך בקו הספרדי שהוא מנהיג בקבוצה ולהביא את צמד הספרדים של ולנסיה, דויד סילבה וראול אלביול, נוסף על קפטן אסטון וילה, גארת' בארי, אותו כבר רצתה ליברפול בעונה שעברה. בניטז התבטא בימים האחרונים כמי שאמר שכדי לממן את הבאתם של השלושה, המועדון יצטרך למכור מספר שחקנים.

מי שנראים כמועמדים די בטוחים לסיים את שירותם במועדון הם ריאן באבל, שהגיע בצוותא עם בניון בתחילת העונה שעברה, אך לא הטביע חותם בקבוצה. כמו כן אנדריי וורונין, חלוצה המושאל של הקבוצה להרטה ברלין הגרמנית, בה הוא עושה חיל. כמו כן, נראה גם כי לוקאס ואנדראס דוסנה, שלא רואים הרבה דקות משחק אצל הספרדי יעזבו.

לגבי צ'אבי אלונסו, בניטז עדיין מתלבט. מחד, אלונסו נותן עונה טובה מאוד, אבל הוא צריך כסף וכן יש לו בקישור האחורי את חאבייר מסצ'ראנו, נוסף על גארת' בארי, במידה כמובן ויצליח להביאו. מה גם שבתחילת העונה ארסנל ואינטר הביעו עניין בקשר הספרדי. בניטז מעוניין להשאיר את הבלם הדני דניאל אגר, למרות שקיימת האפשרות שגם זה יעזוב. "אני חושב שאנחנו קרובים לסגור את תנאי החוזה שלו", אמר המנג'ר. "אנחנו יודעים שיש לנו שחקנים טובים, ושיהיה לנו קשה למצוא שחקנים טובים מאלו".

מי שיישאר הוא יוסי בניון. כבר בתחילת השבוע נודע כי במועדון מעונייינים להשאיר את בניון בקבוצה, והיום (שלישי) בניטז אישר את הרצון של האדומים להאריך את חוזהו של הקשר הישראלי בשנתיים נוספות, עד 2013. "יוסי משחק כעת, כך שאני בטוח שהוא שמח. אני חייב לדבר איתו על חוזה חדש, למרות שיש לו חוזה לעוד שנתיים", אמר בניטז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully