וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון מתרחקת מהתואר השמיני

אלופת שבע השנים האחרונות בצרפת, סיימה ב-0:0 מאכזב מול פ.ס.ז' ונותרה במקום השלישי. בורדו הביסה את ואן 0:4 וזכתה בגביע הליגה

עם שני ניצחונות בלבד בעשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות וכשהיא במקום השלישי הלא מוכר, ליון נכנסה לישורת האחרונה כשכל משחק הוא חובה עבורה. "אין מקום למעידות", כך אמרו אבל זה לא ממש עזר לליון, שפתחה את המחזור ה-33 בליגה הצרפתית אתמול (שישי) בתיקו 0:0 מאכזב מול פ.ס.ז', וככל הנראה תיפרד מהתואר בו זכתה שבע שנים ברציפות.

האלופה הנצחית הייתה עדיפה לאורך 90 הדקות על הקבוצה מפריס, אך נתקלה ביום טוב של מיקאל לאנדרו בשער ובשופט ברטראן לאייק, שלא העניק לה פנדל אחרי נגיעת יד של המגן סיארה ברחבה. קארים בנזמה, כוכבה הגדול של ליון, יכול היה לכבוש את שער הניצחון הכל כך יקר בדקות הסיום, אבל בעיטה שלו מזווית נוחה ביותר מצאה את הקורה, וסימלה יותר מכל את התסכול וחוסר המזל של האלופה העונה.

מארסיי, שתצא ביום ראשון (כמו כל שאר משחקי המחזור) למשחק לא קל בכלל בליל, תוכל לפתוח פער של שש נקודות מליון, כשיוותרו חמישה מחזורים לסיום העונה.

בורדו זכתה בגביע הליגה

משחקי המחזור נדחו, כאמור, ליום ראשון, זאת כדי לפנות את מוצאי השבת לגמר גביע הליגה, בו פגשה בורדו מצמרת הליגה הראשונה את ואן הצנועה, המדורגת במקום התשיעי בליגה השנייה. עד לפני שמונה חודשים ואן הייתה עדיין קבוצה חובבנית וכעת היא עמדהת בפני משחק בסטאד דה פראנס בו ליוו אותה 25 אלף אוהדים, לעומת 3,300 שמגיעים למשחקי הבית בליגה השנייה.

שלוש קבוצות מהליגה הראשונה הדיחה ואן הקטנה בדרך לגמר גביע הליגה, אבל בורדו כבר הייתה משוכה גבוהה מדי. המעמד והיריבה החזקה גרמו להתפרקות של ואן כבר בפתיחה. שערים של וונדל (3), מארק פלאנוס (10) ויוהאן גופראן (12) קבעו פתיחה מהממת לסגנית האלופה והעירו את סינדרלה מהחלום. יוהאם גורקוף חתם את התוצאה הסופית עם שער בדקה ה-38. בורדו השלימה זכייה שלישית בתולדותיה במפעל, לאחר שעשתה זאת בעבר ב-2002 ו-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully