וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בן 17, וכבר בדרך לאירופה?

ג'רמי טיילר עומד לקבוע תקדים בארה"ב, כשידלג על השנה האחרונה בתיכון ויעבור היישר לכדורסל מקצועני באירופה. הגולש סטרן עצבני

ג'רמי טיילר, כדורסלן בן 17, יעזוב את בית ספר התיכון שלו בסן דייגו לפני השנה האחרונה שלו, ויילך לשחק את שנתו האחרונה בתיכון באירופה. כידוע, לפי החוקים ב-NBA שחקן יכול להצטרף לליגה רק שנה אחת אחרי שסיים 12 שנות לימוד, וזאת כדי למנוע משחקנים לקפוץ היישר מהתיכונים ל-NBA בתקווה כי יעבירו לפחות שנה אחת במכללות.

טיילור, מנגד, 209 סנטימטרים של כישרון פוטנציאלי, קובע תקדים בכך שהוא עומד להיות הראשון שידלג גם על השנה האחרונה בתיכון, ולכן ייאלץ לשחק שנתיים באירופה לפני שיוכל להעמיד את עצמו לדראפט. על אף שהוא טרם חתם עם סוכן מורשה או עם קבוצה ספציפית, לפי הדיווחים הוא יחתום בליגה הספרדית.

"אם אתה רוצה להשתפר במשחק שלך, אתה לא חייב ללכת לקולג', אתה יכול לשחק בכדורסל מקצועני באירופה", טוען טיילר, ורומז כי המטרה שלו היא להשתבח ככדורסלן ולא לנצל את השנים הללו כדי לשפר את חשבון הבנק שלו.

ברנדון ג'נינגס, כזכור, הפך לשחקן הראשון בארה"ב שסיים תיכון בארה"ב, דילג על הקולג' והלך לשחק בשורות לוטומטיקה רומא בליגה האיטלקית. הוא העמיד בליגה ממוצע של 5.5 נקודות ו-2.1 אסיסטים ב-17 דקות, אך הוא צפוי להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully