וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו: "אינייסטה השחקן הטוב בעולם"

חלוץ ברצלונה החמיא לחברו שכבש שער ובישל שלושה ב-0:4 על סביליה. בריאל פפה מודה: "אלו הימים הקשים בחיי, אין לי חשק לכדורגל"

מדהים כמה זה נראה קל. עם לאו מסי, בלעדיו, מסתבר שזה לא ממש משנה ואמש (רביעי) הפכה סביליה לקורבן התורן של ברצלונה. גם בלי הכוכב הארגנטינאי הבלאוגרנה רקדו על המגרש - פשוטו כמשמעו - גם בלי הכוכב והביסו את הקבוצה מהמקום השלישי בטבלה 0:4.

"אנחנו משחקים טוב מאוד ויש תחושה טובה בקבוצה, אבל עדיין לא השגנו כלום. אנחנו עדיין לא מרגישים כמו אלופים", ניסה אנדרס אינייסטה להישאר על הקרקע, "כבשנו הערב הרבה שערים, שיחקנו כמו שאנחנו משחקים לאורך כל העונה ואנחנו חייבים לשמור על הרמה הזו".

אז אינייסטה, שאתמול שימש כארכיטקט של הניצחון עם שער ושלושה בישולים לשאר השערים, ניסה לשמור על צניעות, אבל לסמואל אטו לא היו ספקות ואחרי המשחק הוא אמר לאתר הרשמי: "בכל פעם שאינייסטה נמצא על המגרש הוא יוצר משהו יוצא מן הכלל. הוא השחקן הטוב בעולם".

על המצב בליגה הוסיף החלוץ הקמרוני, שכבש אתמול את השער השני: "לא מטריד אותי מתי והיכן נזכה באליפות, הדבר היחיד שחשוב הוא שנזכה בה. אני רק מקווה שלא נסבול מפציעות ושנשאר ביחד עד סיום העונה. אנחנו מרוכזים בעמנו וריאל מדריד מרוכזים בעצמם".

לפפה אין חשק

בלם ריאל מדריד, פפה הפורטוגלי, מספר כי הוא איבד את התשוקה לכדורגל. פפה עלה בימים האחרונים לכותרות בספרד אחרי איבוד העשתונות שלו בדקות האחרונות במשחק מול חטאפה. הבלם הצעיר, כזכור, גרם לפנדל שערורייתי בתוספת הזמן בניצחון של ריאל בסנטיאגו ברנבאו (2:3), כשבעט בשחקן חטאפה חאבייר קאסקרו בעודו שכוב על הדשא בהתפרצות אלימה.

"אלו הימים הקשים בחיי", סיפר פפה, "לא בא לי לחזור לשחק לכדורגל. ראיתי הילוכים חוזרים של התקרית, ואני פשוט לא מזהה את עצמי. איבדתי את קור הרוח, השתגעתי, זה פשוט לא אני. אני רוצה להתנצל בפני קאסקרו והמשפחה שלו".

פפה צפוי לספוג עונש כבד גם מההתאחדות הספרדית וגם מריאל מדריד, וכנראה סיים את העונה ואולי את הקריירה שלו בריאל. "העונש הכי חמור שאני יכול לקבל זה לעבור את מה שאני עובר בימים האלה", מספר הפורטוגלי, "אם אני ארגיש שאין סיכוי שאני אחזור לכדורגל, אנסה ללכת למשהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully