וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה 0:4 את אחי נצרת ועלתה לחצי הגמר

הקבוצה של אלישע לוי הגיעה לעילוט אחרי איבוד הפסגה בליגה, ניצלה את המצבים מול נצרת החלשה ועלתה שלב בגביע בזכות ניצחון קליל

במכבי חיפה מצהירים בכל עונה שהם הולכים על כל התארים, אך לאחר 11 שנים ללא הגביע, המפעל מקבל חשיבות מכרעת עבור הירוקים, שפעם עוד כונו קבוצת גביע טיפוסית. מבחינתם, המשחק הערב (רביעי) בעילוט מול מכבי אחי נצרת היה עוד שלב בדרך להחזרת הגביע לכרמל, וניצחון 0:4 קליל הקפיץ את חיפה לחצי הגמר.

עוד לפני שריקת הפתיחה, כשאנשי נצרת מעניקים פרחים לאקס גוסטבו בוקולי ומציינים את חגיגות ה-40 להיווסדה של הקבוצה, נזרקו גלילי נייר לעבר המגרש ואחד מהם פגע בראשו של שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ'. השוער קיבל טיפול קצר ופתח לבסוף בין הקורות, כשבחוד שובצו יחדיו ת'מבינקוסי פאנטני ושלומי ארבייטמן.

חיפה הייתה עדיפה למן הפתיחה, גם בהילוך ראשון, ופאנטני הדרום אפריקאי השלים שער שני תוך שלושה ימים כשדחק מקרוב אחרי הדיפה לא מספיק טובה של תום אלמדון. יניב קטן חתם את המחצית עם כיבוש לאחר שילוב התקפי מוצלח בינו לבין פיטר מסיללה שחרך את הגנת המארחים.

חלקו השני של המשחק היה גארבג' טיים, כשהשאלה רק כמה שערים תכבוש חיפה. הפעם, בניגוד למשחקים קודמים, ידעו שחקניו של אלישע לוי לנצל את המצבים כשאפילו אלון חרזי עלה כמחליף וכבש כעבור שלוש דקות. את המסמר האחרון נעץ פאנטני, שחזרתו לכושר הבקעה מהווה את הבשורה הטובה ביותר עבור חיפה השבוע. בחצי הגמר, וכמובן בהמשך המאבקים בליגה, הסיפור יהיה אחר לגמרי.

מהלך המשחק

דקה 25: משומר ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, אך הכדור חלף מעל שערו של אלמדון.

דקה 30: גול! קולמה בעט מ-20 מטרים, אלמדון הצליח רק להדוף לקורה ופאנטני דחק את הריבאונד פנימה. 0:1 לחיפה

דקה 35: קינן עלה יפה לכדור גובה ונגח כדור שהחטיא במעט את המסגרת.

דקה 45: גול! קטן החל במהלך והעביר שמאלה למסיללה, המגן מירכז לרחבה וקטן היה שם כדי להשלים דאבל-פס ולהכניע את אלמדון. קטן מקפיד לכבוש בכל סיבוב בגביע, 0:2 לחיפה

דקה 60: בוקולי ירה מהאוויר וסחט הדיפה גדולה מאלמדון.

דקה 61: בוקולי הגביה מימין, ופאנטני בא בתנופה ונגח החוצה.

דקה 64: קטן הסתובב נהדר על המגן שלו, אבל הבעיטה חמקה סמוך לקורה.

דקה 82: גול! חרזי, שהחליף את קטן שלוש דקות קודם לכן, קיבל כדור מגולסה, עבר שחקן ובעט לרשת של אלמדון. 0:3 לחיפה

דקה 87: גול! משומר הגביה מימין ופאנטני נגח מצוין אל הרשת. 0:4 לחיפה

דקה 90: הזדמנות נדירה לנצרת, אבל דוידוביץ' הדף בקלות נגיחה של סטי.

מכבי אחי נצרת: תום אלמדון, אשרף סולימאן, אלירן חודידה (רם סטי, 46), ווהב ברכאת, שמעון הרוש, אמג'ד סלימאן, אדהם הדיה (לוהאב כיאל, 66), חיים סילבס (איב ג'ידה, 46), שלומי חנוכה, צ'אם אנטויה, סרג' איילי.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי (אייל גולסה, 62), יניב קטן (אלון חרזי, 79), שלומי ארבייטמן (ליאור רפאלוב, 62), ת'מבינקוסי פאנטני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully