וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרסון ומילאן נפרדים

הקשר הברזילאי הגיע לסיכום על עזיבתו את הרוסונרי לאחר שנתיים, וזאת בשל סיבות אישיות. קנבארו מבטיח להרגיע את אוהדי יובנטוס

אחרי שנתיים לא מרשימות בלשון המעטה, נפרד אמרסון, קפטן נבחרת ברזיל לשעבר, בידידות ממילאן והפך לשחקן חופשי. בהודעה רשמית שפירסם המועדון נאמר: "מילאן הגיעה לסיכום הדדי עם אמרסון על סיום חוזהו במועדון, זאת בשל סיבות אישיות של השחקן. אנו מודים לו על תרומתו למועדון ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

אמרסון בן ה-33 רשם בשתי עונותיו במילאן פחות מ-40 הופעות (שמונה בלבד העונה) ולא הצליח להפוך לשחקן הרכב ולבטא את יכולותיו כפי שעשה זאת בעבר באיטליה, כששיחק ביובנטוס ורומא. הברזילאי סבל מפציעות רבות בעיקר בעונה נוכחית ולא הצדיק את השכר בגובה 3.5 מיליון יורו לעונה שקיבל מהרוסונרי. עדיין לא ידוע לאן מועדות פניו של אמרסון, כשבין האפשרויות נשקלות חזרה לברזיל ואולי אף פרישה.

בשורות טובות הגיעו מכיוונו של קשר אחורי אחר, ג'נארו גאטוסו, אשר חזר להתאמן עם הקבוצה לראשונה מאז דצמבר, אז נפצע בצורה קשה.

איך "הבוגד" יתקבל ביובנטוס?

לא כל אוהדי יובנטוס שמחו לשמוע על המגעים של קבוצתם עם בלם ריאל מדריד, פביו קנבארו. גם אם נתעלם לרגע מיכולתו המידרדרת של הבלם המזדקן, הרי שבטורינו זוכרים היטב כיצד קנבארו נטש את הקבוצה ברגע שזו ירדה לליגה השנייה בעקבות פרשת השחיתות.

"זה שלב מכריע בעונה, ואני לא רוצה לעשות בעיות לקבוצה שלי", אמר קנבארו, שעזב את הסרייה A ואת יובנטוס מיד בתום ההצטיינות שלו במונדיאל 2006, "אבל אין ספק שהעתיד שלי בריאל מדריד לא ברור. אני גם יודע שהיו שיחות עם יובנטוס, אבל אני נותן לסוכן שלי לטפל עבורי בדברים האלה. כשהכל יסוכם, אודיע לכולם".

ומה לגבי האוהדים שעדיין מכנים אותו כ"בוגד"? "כולם יודעים שאני אשמח לעבור ליובנטוס, היו לי פה שנתיים נהדרות, זכיתי פה באליפות הראשונה שלי ואת זה אף אחד לא יוכל לקחת ממני", אומר קנבארו, "מצד שני, אני לא חי על הירח, אני יודע איך יגיבו חלק מהאנשים. אבל לא צריך לדאוג. אני כבר אדבר עם האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully