וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון כבר שלישית

האלופה הנצחית הפסידה 1:0 בבורדו, שעלתה על חשבונה למקום השני. מארסיי שמרה על הפסגה עם 1:2 לא קל בלוריין

שישה מחזורים נותרו לסיום העונה בליגה הצרפתית, והמתח רק הולך וגובר. קבוצות הצמרת תתעמתנה באופן ישיר במחזורי הסיום, ולכן ניצחונות על הקבוצות הקטנות הם בבחינת חובה עבור הטוענות לכתר. הערב (ראשון), שברה בורדו רצף של 10 שנים ללא ניצחון ביתי על ליון עם 0:1 על האלופה הנצחית שהעלה אותה למקום השני, בזמן שמארסיי עברה מכשול לא קל בלוריין, כשהפכה את התוצאה וגברה עליה 1:2 כדי לשמור על מקומה בראש הטבלה. פריס סן ז'רמן עדיין בתמונה, לאחר שהביסה בביתה 0:3 את לה האבר החלשה.

בורדו - ליון 0:1

החלום של בורדו לקטוע את שליטתם הבלעדית של האורחים בליגה הצרפתית בשבע השנים האחרונות קיבל הערב חיזוק משמעותי, כשהקבוצה של לורן בלאן השיגה סוף סוף ניצחון ביתי על ליון, לראשונה מאז 1999, השנה בה זכתה הקבוצה מעיר היין באליפות האחרונה שלה. בורדו הגיעה למשחק הגדול עם ארבעה ניצחונות רצופים ועלתה ליתרון בדקה ה-43 אחרי שוונדל הרעיד את המשקוף בבעיטה אלכסונית מקצה הרחבה ואלו דיארה, שחקן ליון לשעבר, דחק את הריבאונד לרשת של הוגו לוריס.

כעת מחכה לליון לו"ז קשה ביותר אותו תצטרך לעבור ללא תקלות אם היא רוצה לשמור על חלום האליפות השמינית ברציפות. בשבוע הבא היא תארח את פאריס סן ז'רמן לקרב גדול, ובעוד שלושה מחזורים היא תדרים למארסיי למשחק שעשוי להכתיר את התכולים.

לוריין - מארסיי 2:1

כשהיא ללא הפסד מאז ה-1 בפברואר וממרומי הפסגה הצרפתית, יצאה מארסיי של אריק גרטס למשחק חוץ לא קל בחבל בריטני. ממאדו ניאנג וטאייה טאיוו חסרו אצל מוליכת הטבלה, זכר להדחה מגביע אופ"א בידי שחטאר דונייצק, וכבר בדקה השמינית ההגנה של מארסיי חלמה ואיפשרה לקווין גמיירו לקבוע יתרון מפתיע ללוריין. ברנדאו החמיץ הזדמנות גדולה להשוות מספר דקות לאחר מכן, ומארסיי לא השכילה להביא לידי ביטוי את שליטתה במגרש.

במחצית השנייה הוציא גרטס את חאתם בן ארפה המאכזב ומחליפו סילבן וילטורד היה מעורב בשיוויון. שארל קאבורה הגביה כדור מימין בדקה ה-59, וילטורד החמיץ מול השוער השני של לוריין, ליונל קאפון, ועל הריבאונד עט רנאטו סיבלי הארגנטינאי וכבש מקרוב. בדקה ה-80 הושלם המהפך, כשעוד מחליף, קארים זיאני, מצא את ברנדאו שירה לרשת העליונה. בדקה ה-89 הורחקו לוריק סאנה (מארסיי) וארנו לה לאן (לוריין) לאחר עימות מיותר ביניהם. מארסיי, קבוצת החוץ הטובה בליגה, שורדת מבחן ראשון כמוליכת הטבלה.

פריס סן ז'רמן - לה האבר 0:3

גיום הוארו, הסקורר של פ.ס.ז', הזהיר את חבריו מפני שאננות במשחק נגד קבוצתו לשעבר (לרשתה כבש צמד בסיבוב הקודם), ואכן לה האבר ניסתה להפתיע עם מספר הזדמנויות לא רעות במחצית הראשונה. בדקה ה-41 לודוביק ז'ולי הרגיע את יושבי הפארק דה פראנס כשהרשית אחרי בישול של ז'רום רותן.

עשר דקות בתוך המחצית השנייה היה זה הוארו שסידר לרותן את השני של פ.ס.ז'. הקשר השמאלי החזיר טובה לחברו בתוספת הזמן, כשבישל להוארו את שערו ה-17 העונה. הקבוצה של פול לה גואן מתאוששת מההדחה מגביע אופ"א, עולה למקום הרביעי ונותרת במרחק חמש נקודות ממארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully