וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': יבנה ניצחה 0:1 את ב"ש

משחק העונה במחוז הדרומי של ליגה א' סידר מתח במאבק על העלייה, כשבן ברק כבש וצימק לנקודה את הפער. אחווה עראבה ממשיכה לנצח

המתח במחוז הדרומי של ליגה א' הולך וצובר תאוצה לקראת רגעי ההכרעה במאבק על העלייה לליגה הלאומית. מכבי באר שבע המוליכה שמטה נקודות יקרות ואיפשרה למכבי יבנה שדולקת אחריה לקזז את הפער לנקודה בלבד לאחר שהמפגש ביניהן הסתיים בניצחון של יבנה 0:1. המגן אלרן בן ברק כבש בנגיחה את השער היחיד במשחק עשר דקות לסיום.

מי שעוד לא אמרה נואש אך גם לא מראה סימנים של אחת שלוקחת ברצינות את מאבקי העלייה היא עירוני נתיבות, שסיימה רק ב-1:1 נגד הפועל קטמון. שי סבג כבש את שער היתרון לאורחים בדקה ה-27, אורן פחימה איזן בדקה ה-56 והשאיר את קבוצתו במקום השלישי עם פער של שתי נקודות מבאר שבע.

גם הפועל חדרה נמצאת בתמונת העלייה כשהיא במרחק חמש נקודות מהמקום הראשון. חדרה הביסה 0:5 את הפועל משוש בחוץ משערים של ניקו ולנסי, עופר סהר, גל סבח (פנדל), עידן דוד ואליעז סוסן. יתר התוצאות במחוז: מכבי קרית גת - הפועל נחלת יהודה 2:2, עירוני כפר יונה - הפועל ערד 2:2, עירוני רמלה - מכבי קרית מלאכי 3:2.

עראבה הורידה את משהד

בצפון, אתם כבר יודעים, אחווה עראבה עלתה לליגה הלאומית, אך אחרי שלפני שלושה שבועות היא ספגה את הפסדה הראשון העונה, היא מראה שהיא רוצה להמשיך לנצח. הקבוצה ניצחה 1:3 בחוץ את בית"ר משהד, שירדה לליגה ב'. יניב אברג'יל (5), ראג'יד בראנסי (15) ומוחמד עוואד (87) כבשו לה את השערים, מוחמד סלימאן (85) רק צימק.

אסי גלבוע, שנאבקת על המקום השני, ניצחה 0:2 את מכבי צור שלום. ליאור ליברמן (73) ויניב דרעי (89) כבשו את השערים שהשאירו את הקבוצה במקום השני. אלא שגם הפועל הרצליה ניצחה ועשתה זאת מול מכבי טמרה, עליה גברה 1:3. גדי לגזיאל, מאיר לואין ועידו ישראלי כבשו להרצליה, דאוד עליסאת רק צימק.

מכבי שלומי ממשיכה במאבקה על ההישארות ועשתה את המוטל עליה לאחר שניצחה בחוץ את בית"ר צפת 0:1 משער של עבד סייף. אלא שהיא נאבקת בהפועל עפולה, שגם היא ניצחה, 1:2 את השקמה/רמת חן. יובל שווט ומתן נחמני כבשו לה, גרי שפורקין איזן זמנית. יתר התוצאות במחוז: מכבי כפר קרע - עירוני טבריה 1:3, הפועל כפר קנא - עירוני אום אל פאחם 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully