וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנגליות מעדיפות את הצ'מפיונס

מנצ'סטר סיטי הודחה ברבע הגמר באופ"א, למרות שניצחה 1:2 את המבורג, שתפגוש את ורדר ברמן. קייב ושחטאר ייפגשו בחצי הגמר השני

אחרי ההתרגשות הגדולה של רבעי גמר ליגת האלופות, התבררה הערב (חמישי) גם תמונת חצאי גמר גביע אופ"א עם תום ארבעת משחקי הגומלין בשלב הרבע. הקרבות ב-30 לחודש וב-7 למאי יכללו שני משחקי דרבי כאשר ורדר ברמן והמבורג הגרמניות ייפגשו ובמקביל דינמו קייב ושחטאר דונייצק האוקראיניות יתעמתו.

במשחק שפתח את הערב הפכה דינמו קייב לעולה הראשונה כשהביסה בקלות 0:3 את פ.ס.ז' באוקראינה, אחרי שהשתיים סיימו ב-0:0 במשחק הראשון ביניהן. מפגש אוקראיני-צרפתי נוסף נערך במארסיי, שם אירחה הקבוצה המקומית של שחטאר דונייצק, שניצחה 2:0 במשחק הראשון, והפעם ניצחה 1:2, מה שהבטיח לה את המקום בשלב הבא על חשבון המוליכה הצרפתית.

הדרבי השני הובטח לאחר שהמבורג חזרה בשלום ממשחק החוץ שלה נגד מנצ'סטר סיטי אחרי 1:3 במשחק הראשון ובגומלין הפסידה רק 2:1, מה שסגר למארק יוז ולשחקניו את העונה. ורדר ברמן עשתה את העבודה נגד אודינזה, שהפסידה 3:1 במשחק הראשון וכעת סיימה ב-3:3.

דינמו קייב - פ.ס.ז' 0:3 (0:3 בסיכום שני המשחקים)

דינמו המצוינת יצאה עם תיקו מאופס מבירת צרפת וידעה להתפוצץ על הקבוצה מעיר האורות באצטדיון על שם ואלרי לובנובסקי ולהמשיך את העונה הפנטסטית שלה. מלבד הריצה שלה באירופה, הקבוצה של יורי סימין נמצאת גם בדרך לאליפות אחרי שצברה 61 מ-69 נקודות אפשריות העונה, והפריזאים ספגו את נחת רגלם כבר בדקה הרביעית עם בומבה של ישמעאל באנגורה מ-18 מטר שקרעה את הרשת.

בדקה ה-16 התרומם שוער סן ז'רמן, מיקאל לאנדרו, לכדור גובה פשוט והדף אותו בטעות לשערו וקבע 0:2 לדינמו. החגיגה האוקראינית הושלמה בדקה ה-61 רשם לאנדרו טעות קריטית נוספת שהדף בעיטה פשוטה מ-40 מטר הישר לרגליו של אוינגן ווקוביץ' שכבש מקרוב בקלות וקבע 0:3 מוחץ למקומיים.

מארסיי - שחטאר דונייצק 2:1 (4:1 בסיכום שני המשחקים)

אחרי שהקבוצה מדרום צרפת עלתה בסוף השבוע האחרון למקום הראשון בליגה, היא נאלצה להיפרד ממפעל אחר, גביע אופ"א, לאחר שלא הצליחה לנצל את הדחיפה של הקהל המקומי בוולודרום וסיימה עם הפסד ליריבה האוקראינית, שניצחה במשחק הראשון 0:2 וידעה שהיא כבר עם רגל וחצי בחצי הגמר.

שחטאר, שחיפשה שער חוץ כדי לסגור את הסיפור בשלב מוקדם, מצאה אותו בדקה ה-30 כשפרננדיניו פרץ בצד שמאל, ולמרות מרדף של צ'רלס קבורה, הוא סיים עם בעיטה מזווית קשה, שפגעה בקבורה עצמו ונכנסה פנימה. אלא שמארסיי לא ויתרה, אולי כחלק מהשפעתה של ליברפול באמצע השבוע, ומצאה את השוויון שתי דקות להפסקה, כשחאתם בן ארפה חדר לרחבה וקיבל כדור אותו נגח, אך הוא נהדף על ידי שוער שחטאר, אנדריי פיאטוב, היישר לבן ארפה שהמשיך את הריבאונד פנימה. בתוספת הזמן שחטאר הבטיחה את הניצחון עם שער מקנח של לואיז אדריאנו.

אודינזה - ורדר ברמן 3:3 (6:4 בסיכום שני המשחקים)

באיטליה החזיקו אצבעות לאודינזה, שנותרה הנציגה האחרונה באירופה, אך גם זה לא עזר, למרות שהביתיות סייעה לאודינזה לחלום במשך 60 דקות, כשהקבוצה הובילה 1:3 ונראה היה שהיא בדרך הנכונה להפוך את היוצרות ואולי לשלוח את ורדר ברמן הביתה. אלא שדייגו, שכבש פעמיים במשחק הראשון, שיחזר את היכולת גם הערב ושני שערים נוספים שלו העלימו לאודינזה את הסיכויים להמשיך.

אז אחרי שהביאנקונרי ניצחו בליגה את רג'ינה, הם הגיעו מעודדים למשחק ובדקה ה-15 גוקהאן אינלר כבש את שער היתרון. דייגו איזן בדקה ה-28, אבל המשך המחצית הראשונה היה שייך לאודינזה, שירדה להפסקה ביתרון 1:3 לאחר צמד שערים של פאביו קווגליארלה (30, 38). במחצית השנייה דייגו החליט שנמאס לו מהמתח, הוא כבש ומנע אפשרות של הארכה, וקלאודיו פיזארו השלים אותו עם שער השוויון בדקה ה-73, ששלח את ברמן לדרבי גרמני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מנצ'סטר סיטי - המבורג 1:2 (4:3 בסיכום שני המשחקים)

מנצ'סטר סיטי עמדה הערב בפני מבחן של להיות או לחדול ולרגעים היא הרשתה לעצמה לפנטז על מקום בחצי הגמר, כמו אחיותה לפרמייר ליג, שעשו זאת במפעל הבכיר. אלא שהמבורג הבינה שהמקדמה מהמשחק הראשון אמורה לעבוד לטובתה, אך כל מה שהיא צריכה זה להימנע מתבוסה בחוץ. וזה בדיוק מה שהיא עשתה.

העונה של הסיטי, שהחלה עם הרבה ציפיות, הסתיימה באופן רשמי שכן התכולים של מארק יוז כבר איבדו עניין בליגה וכעת המטרה שעמדה למולם, זכייה בגביע אופ"א, חוסלה. המבורג, שחסרה את גי דמל וקולין בנג'מין, דווקא כבשה ראשונה כשאחרי 12 דקות מסירה של ג'ונתן פיטרויפה הגיעה לפאולו גררו, שבעט שטוח מול שיי גיבן וכבש את הראשון לאורחים.

מנצ'סטר סיטי לא ויתרה ומצאה את השוויון חמש דקות לאחר מכן לאחר שנגיעה ביד של פיוטר טרוקובסקי הביאה לבעיטת עונשין מ-11 מטר, כאשר אלאנו הופקד על המשימה ובעט לפינה השמאלית פנימה. בדקה ה-50 המהפך החל להיראות קרוב יותר ויותר כשמסירה של סטיבן איירלנד הגיעה לפליפה קייסדו, שעבר את ג'רום בואטנג ובעט לפינה השמאלית פנימה. עד הסיום סיטי לא מצאה את השער שוב ומנגד נאלצה להסתדר ללא ריצ'ארד דאן שהורחק בצהוב שני רבע שעה לסיום.

קרייג בלאמי ובנג'אני ימשיכו להיעדר ורוביניו ינסה להותיר חותם ולהשאיר את סיטי במירוץ לתואר האירופאי. המבורג תחסר של גי דמל וקולין בנג'מין וגם היא הפסידה בסוף השבוע האחרון בליגה, אבל מרטין יול ושחקניו יגיעו עם הרבה בטחון וינסו להלחיץ את המקומיים ולהשיג את המטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully