וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן הביסה את פרנקפורט 0:4

יורגן קלינסמן ככל הנראה ישמור על משרתו שבוע אחד נוסף, אחרי הניצחון על פרנקפורט. מנשנגלדבאך-וולפסבורג 2:1, הופנהיים-בוכום 3:0

המחזור ה-27 בגרמניה יצא היום (שבת) לדרך, ואם המחזור הקודם הביא עימו קרבות צמרת, הרי שהפעם היו אלה מבחנים של קבוצות הפסגה נגד מועדונים ממרכז הטבלה והתחתית. אחרי ה-1:5 הענק על באיירן מינכן, יצאה המוליכה, וולפסבורג, למשחק חוץ במנשנגלדבאך, המנסה לנוס מהתחתית, והפעם ניצחה "רק" 1:2, ניצחון אמנם פחות מרשים, אך חשוב לא פחות.

באיירן עצמה אירחה את פרנקפורט, בידיעה שכבר דבר מלבד שלוש נקודות עשוי להוביל לפיטוריו של מאמנה, יורגן קלינסמן. עם או בלי קשר, השיגו הבווארים 0:4 חשוב, שאולי מוציא אותם מהמשבר הגדול אליו נקלעו. הרטה ברלין, שהוליכה את הטבלה עד המחזור הקודם, שוב אכזבה, והפעם נכנעה 0:2 להאנובר. הופנהיים, קבוצה מאכזבת נוספת, עדיין לא מצליחה לצאת מהמשבר שנפל עליה בחודשיים האחרונים, ואחרי ההפסד הערב 3:0 בביתה לבוכום, קשה לראות את הסינדרלה הקטנה לובשת את נעל הזכוכית בתום העונה.

מנשנגלדבאך - וולפסבורג 2:1

אם לא די בגודל ה-1:5 שלה על באיירן מינכן, אם לא די בכך שהיה זה ניצחונה השמיני ברציפות, וולפסבורג טיפסה למקום הראשון בטבלה ועם 25 מ-27 הנקודות האפשריות מאז חזרתה של הבונדסליגה מפגרת החורף, קשה היה לראות מי מסוגלת לעצור אותה. זו בטח לא היתה מנשנגלדבאך, שנכנעה גם היא למפלצת בירוק.

בדקה ה-20 נגח אדין דזקו הלוהט את שערו ה-16 העונה, לאחר הגבהה של מיסימוביץ', כדי לקבוע 0:1 לאורחת. אלא שמנשנגלדבאך שבה לעניינים בדקה ה-78, עם שער של דאנטה. אבל המילה האחרונה היתה שייכת לסשה ריטר, עם שער ניצחון בדקה ה-83. רוברטו קולאוטי פתח בהרכב, בעוד גל אלברמן נכנס בדקה ה-59.

האנובר - הרטה ברלין 0:2

הריצה המטורפת של הרטה נעצרה בשני המחזורים האחרונים עם צמד הפסדים לשטוטגרט ולדורטמונד, והקבוצה של לוסיאן פאבר הדרדרה למקום השלישי. מנגד,האנובר, שנאבקת נגד הירידה, השיגה עד הערב 24 מ-26 הנקודות שלה בבית. לכן, התוצאה הסופית היא לא מפתיעה כפי שניתן היה לחשוב טרם המשחק. בדקה ה-29 ניצל מייק האנקה הגבהה מוצלחת של קונסטנטין ראוש כדי לנגוח את ה-0:1 של המארחת, בעוד ארנולד ברוגינק הכפיל בדקה ה-60 וקבע את תוצאת המשחק. הרטה שוב מאכזבת, והתקופה הרעה שלה ממשיכה שבוע נוסף.

באיירן מינכן - פרנקפורט 0:4

בתוך ארבעה ימים השבוע ספגה באיירן מינכן תשעה שערים וענתה באחד בלבד. האלופה אמנם לא גילתה מספיק יציבות בשום שלב של העונה, אבל אלו הם ללא ספק הימים הקשים ביותר של יורגן קלינסמן במועדון מאז מונה למאמן והשמועות על מעמדו המתערער ועל שמות של מועמדים להחליפו, בוודאי הגיעו גם לאזניו. העיתון הגרמני 'בילד' פרסם ערב המשחק כי הבעלים של הקבוצה הבווארית צפויים להיפרד מקלינסמן בתום העונה, וכי הפסד יגרור את פיטוריו המיידיים של קלינסי.

לא בטוח שזה השפיע על השחקנים, אבל סוף סוף הציגו הבווארים כדורגל ראוי, והתוצאה היא שלוש נקודות קריטיות בהמשך המאבק על האליפות, ואולי על עתידו של קלינסמן. הפתיחה של המארחים היתה מרשימה, כשכבר בדקה השלישית שלח פרנק ריברי הנהדר כדור מחוץ לרחבה הישר לרשת כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-17 זה כבר 0:2, כשלוקה טוני, שבישל את הראשון לריברי, כבש הפעם בעצמו כשהצרפתי עובר לתפקיד המבשל. אלא שהמתקפה הבווארית לא נעצרה שם, ועשרים דקות מאוחר יותר נגח לוסיו את ה-0:3 המרשים של באיירן, איתו גם ירדה להפסקה. בדקה ה-48 קבע בסטיאן שוויינשטייגר את תוצאת המשחק - 0:4 גדול לבאיירן מינכן, ובהחלט הגיע הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הופנהיים - בוכום 3:0

רק לפני כשלושה חודשים הוליכה הופנהיים את טבלת הליגה. אלא שמאז פגרת החורף השיגו בסך הכל 9 נקודות מתוך 27 אפשריות, והניצחון האחרון שלהם היה בסיום חודש ינואר. דומה כאילו הופנהיים פשוט לא מסוגלת לצאת מהמשבר העמוק, והערב קיבלנו הוכחה נוספת לכך. בוכום, שיודעת שכל נקודה עשויה להיות קריטית במאבקי התחתית, עלתה ל-0:1 שתי דקות לתום המחצית הראשונה, כששינג'י אונו העביר כדור לסטניסלאב ססטאק, והסלובקי הניף את רגל שמאל כדי להעלות את האורחים ליתרון החשוב. החגיגה של ססטאק לא נסתיימה שם, ובדקה ה-55 הוא קבע 0:2, הפעם ברגל ימין. בדקה ה-68 השלים ססטאק את משחקו הענק, עם שלושער, בדרך ל-0:3 גדול לאורחת על הופנהיים המפורקת.

משחקים נוספים:

דורטמונד - קלן 1:3
לדורטמונד: נבן סובוטיץ' (29), תאמאש היינל (49), פדרו טונון גרומל (עצמי, 80) לקלן: נמניה ווקיצ'ביץ' (10)

שאלקה - קרלסרוהה 0:2
לשאלקה: קווין קוראני (24), ג'פרסון פרפאן (79)

אנרג'י קוטבוס - ארמיניה בילפלד 1:2
לקוטבוס: דימיטאר רנגלוב (43), סטניסלב אנגלוב (58). לבילפלד: ולאד מונטיאנו (48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully