וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיפרו על באיירן

אחרי התבוסה של אלופת גרמניה, המבורג וברמן השיגו ניצחונות בית משכנעים 1:3 על מנצ' סיטי ואודינזה בהתאמה. שחטאר גברה על מארסיי

כמו ליגת האלופות, גם גביע אופ"א מגיע לשלבי ההכרעה שלו, כששמונה קבוצות נשארו במירוץ לגמר באיסטנבול. המשחק המרכזי של שלב רבע הגמר הפגיש את מנצ'סטר סיטי שהתארחה אצל המבורג, למפגש בין שתיים מהפייבוריטיות לזכות בגביע. אלא שבהמבורג דאגו להחזיר את הכבוד למדינה אחרי ההשפלה של באיירן מינכן אמש, והשיגו ניצחון ביתי משכנע 1:3 שמקרב אותם לחצי הגמר.

גם ורדר ברמן, נראה, דאגה לכבוד הגרמני עם 1:3 משכנע על אודינזה, שממשיכה באופן ישיר את היכולת הרעה שלה מהליגה. דייגו כבש פעמיים והוגו אלמיידה הוסיף שער שמחזק את מעמדה של ברמן במפעל. הקרב בין פריס סן ז'רמן לדינמו קייב על הכרטיס השלישי נותר לגמרי פתוח לאחר 0:0 מאכזב בפארק דה פראנס. מארסיי יצאה למשחק קשה בדונייצק ונוצחה 2:0.

שחטאר דונייצק - מארסיי 0:2

חאתם בן ארפה התבטא לפני המשחק ודיבר כבר על היריבה הבאה שיכולה מארסיי לקבל בחצי הגמר, פריס סן ז'רמן, היריבה המושבעת של הקבוצה מעיר הנמל הדרומית, אלא שבן ארפה לא ספר את שחטאר דונייצק, וחבל. הקבוצה האוקראינית השיגה מקדמה לא רעה כלל לקראת הגומלין שייערך בסטאד וולדרום, ושתיאלץ את התכולים לעבוד קשה מאוד.

שחטאר הגיעה בכושר לא טוב, לאחר שנוצחה במחזור הליגה האחרון על ידי מטאלורג (1:0), מארסיי, לעומתה, הגיעה במומנטום מעולה. אבל כנראה, ששוב, הביתיות שיחקה תפקיד מכריע בהתמודדות, שכן הקבוצה של מירצ'ה לוצ'סקו, טרם משחק זה, אחזה במאזן נפלא של שמונה ניצחונות בשמונת משחקיה האחרונים (בליגה ובאירופה) ללא אף שער חובה.

בדקה ה-36 פרץ ממאדו ניאנג ממארסיי לרחבה, משך ימינה ומזווית קצת קשה בעט חזק לפינה הנגדית, אבל הכדור שלו הלך לקורה. שלוש דקות לאחר מכן הגיע השער הראשון של שחטאר. פרננדיניו שלח כדור מדוד לדריו סרנה, שהמשיך רוחב מהאוויר, תומאס הובשמן הצ'כי בעט, שוער מארסיי סטיב מנדנדה הדף ברשלנות והבלם הצ'כי המשיך את הכדור לרשת. בדקה ה-65, הטריו הברזילאי של שחטאר היה חתום על השער השני. וויליאן עשה דאבל פס יפהפה עם פרננדיניו, והוציא רוחב לג'דסון, שגלגל את השני.

המבורג - מנצ'סטר סיטי 1:3

מנצ'סטר סיטי הגיעה למשחק במהבורג עם המנג'ר שלה, מארק יוז, כאשר הוא טעון בחשש. זאת מכיוון שהסיטי לא ניצחה מחוץ לביתה בליגה מאז חודש אוגוסט. כנראה שהתחושות שהעביר המנג'ר לשחקניו פעלו בעוצמה רבה בתחילתו של המשחק, אבל לאחר מכן נראה שהן נשכחו. מחוגי השעון עוד לא הספיקו להשלים סיבוב שלם, כשקשר הסיטי סטיבן איירלנד, שהיה בספק למשחק, כבש לאחר בישול יפה של דין סטארידג'. רק שמונה דקות חלפו ב-HSH נורד-בנק ארינה, ויוריס מאתייסן הצליח להשוות, ולהרגיע את עצביו של מרטיו יול, מאמנו. עד סיומה של המחצית הראשונה נשמר השוויון.

במחצית השנייה החלה הקבוצה הגרמנית להפעיל מכבש על הסיטי, שניסתה מחד לעמוד בלחץ, ומנגד להבקיע את השני. בדקה ה-63 נשרק פנדל לזכות המבורג, לאחר שמיקה ריצ'ארדס נגע בכדור בידו ברחבה. פיוטר טרוחובסקי שלח את כדור העונשין לפינה של שיי גיבן וקבע מהפך במשחק. בדקה ה-79 הגיע חוזה פאולו גררו לכדור רוחב והשכין את השלישי ברשת. המבורג, שנמצאת חזק במאבק על אליפות הבונדסליגה, משיגה יתרון לא רע כלל לקראת המשחק בגומלין בסיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום.

פריס סן ז'רמן - דינמו קייב 0:0

הסגל הקצר של פול לה גואן בפריס סן ז'רמן גרם לו ללא מעט כאב ראש, דווקא מהסיבה שלאורך כל העונה הוא עשה רוטציה בגביע אופ"א והעניק זמן מנוחה לכוכבים, אך כעת הוא נכנס לבעיה. לה גואן ושחקניו איבדו הזדמנות לזכות במקדמה משמעותית בבית בניסיון להגיע לחצי הגמר נגד היריבה, שהגיעה ממרומי הפסגה האוקראינית, שם היא מחזיקה ביתרון עצום של 15 נקודות על פני שחטאר.

קייב, שמנסה להניף את גביע אופ"א בפעם השלישית בתולדותיה, הגיעה למספר הזדמנויות ואיימה על השער של מיקאל לנדראו, אך זה לא ממש הצליח. בזמן שלה גואן הושיב על הספסל את קלוד מקללה ולודביק ג'ולי, קלמנט צ'נטומה ופגי לואינדולה ניסו להבריק, אך קבוצתם הציגה משחק אנמי חסר מחץ ששלח את שתי הקבוצות להתארגן לגומלין באוקראינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ורדר ברמן - אודינזה 1:3

שתי קבוצות, שפתחו את העונה עם ציפיות גבוהות וכרגע נמצאות בגארבג' טיים של הליגה שלהן, הגיעו בדריכות שיא כדי להמתיק מעט את הטעם בפה של האוהדים, וזו שאירחה ידעה לפנק אותם טוב יותר. ברמן, שהדיחה לפני שני סיבובים את מילאן, המשיכה עם הסטטיסטיקה החיובית שלה מול האיטלקיות ודאגה לחגיגה ביציעים.

אודינזה, שמחזיקה במאזן עלוב של שלוש נקודות מתוך 33 האחרונות בליגה, הצליחה דווקא להפסיד רק 1:0 לאינטר במחזור האחרון וקיוותה להמשיך עם תוצאה סבירה, אבל דייגו חשב אחרת בדקה ה-34 לאחר שקיבל כדור מצוין ממסוט אוזיל שחרר כדור מצוין מקצה הרחבה פנימה.

אודינזה, ששיחקה ללא אנטוניו די נטאלה הפצוע, עוד ניסתה להשוות, אך בברמן נלחמו כדי להשיג את השני, ודייגו, ששוב קיבל כדור מאוזיל, כבש מצד שמאל בדקה ה-67. שתי דקות אחר כך ההפסד המסתמן של אודינזה הפך לתבוסה כשהוגו אלמיידה חתם את התוצאה ולא השאיר כמעט סיכוי לאודינזה. שלוש דקות לסיום אודינזה הצליחה להבקיע שער מצמק של פאביו קווגליארלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully