וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אין כמו בבית

קבוצות הצמרת השיגו ניצחונות במשחקי הבית, כשנתניה הראשונה שמרה על מאזן נדיר של 1-23 אחרי שגברה 82:87 על יקנעם/מגידו

שני מחזורים לסיום הפלייאוף והמאבק על הכרטיסים עדיין בעיצומו. המוליכה נתניה ממשיכה להוביל בבטחה אחרי ניצחון קשה הערב (שלישי) 82:87 על יקנעם/מגידו. מכבי אשדוד שמרה על פער שני משחקים מעפולה, אחרי ששתיהן ניצחו במשחקים ביתיים, את הוד השרון ולב השרון, בהתאמה.

אליצור מכבי נתניה - הפועל יקנעם/מגידו 82:87

כרגיל, נתניה ללא תחרות בליגה וממשיכה לשייט לעבר הפלייאוף, על אף המאבק העיקש שנתנה לה הערב קבוצת התחתית של יקנעם/מגידו. טוני וושהאם קלע 28 נקודות, דורון קרמר 17 וליאור לוי 15 בצד המארח, כשאי ג'יי דרייטון ואושרי אלמוזנינו הוליכו עם 19 נקודות את יקנעם.

מכבי אשדוד - מכבי הוד השרון 95:106

שני ניצחונות בלבד הבדילו בין שתי הקבוצות ערב המשחק, כשהוד השרון הגיעה בתקופה טובה ועם רצון לנקום על התבוסה בסיבוב הקודם ולהנחיל לאשדודים הפסד שני רצוף. אך המקומיים היו עדיפים ועשו את העבודה בקלות יחסית. דוויט ברואינגטון הוביל את אשדוד עם 28 נקודות ונעזר ב-26 של דורי אסף. בצד השני היה זה עודד ברנדווין עם 32 ומוטי מוסקוביץ' עם דאבל-דאבל של 20 ו-10 ריבאונדים שהחזיקו את הוד השרון במשחק.

הפועל עפולה - הפועל לב השרון 90:100

המארחים פיספסו הזדמנות פז במחזור הקודם לסגור פערים מאשדוד, לאחר ששתי הקבוצות הפסידו בו זמנית והערב רשמו ניצחון בית שהשאיר אותם קרוב למקום השני. עדי פרג הוביל עם 20 נקודות ושיר לביא עזר לו עם 19 בקבוצה של שרון אברהמי. 27 נקודות ו-11 ריבאונדים של אדריאן אוטר ו-25 של שחר שעיבי לא הספיקו לב השרון

אליצור כוכב יאיר - בית"ר בנימינה 72:99

המקומיים עשו צעד משמעותי בדרך להבטחת מקומם בפלייאוף, כשרמשו ניצחון רביעי ברציפות. כבר במחצית הוליכה כוכב יאיר 25:48 וכך המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול. בנימינה החלשה לא היוותה יריבה והראתה עד כמה היא ראויה למקומה האחרון. דרור בריגר הוליך עם 17 נקודות שישה שחקנים בדאבל פיגרס אצל כוכב יאיר, כשבצד השני היו אלה חן בן אליה ועומר שמידט שקלעו 17.

אליצור רמלה - הפועל נצרת עילית 90:89

אחרי פתיחת עונה נפלאה, רמלה התרחקה מהצמרת והערב איבדה אחיזה מהמקומות המעניקים כרטיס לפייאוף עם הפסד ביתי כואב לנצרת עילית המשתפרת. סטנלי "שן זהב" ברנדי כיכב בשורות האורחים מהצפון עם 25 נקודות ו-20 ריבאונדים, וניצח בקרב ישיר את דיימון פטרסון (18 ו-15). אבי נניקשווילי סייע לברנדי עם 20 נקודות.

אליצור יבנה - עירוני נס ציונה 95:106

הקבוצה של עמי נאווי התעוררה מאוחר והערב עשתה עוד צעד בבריחה שלה מהתחתית כשהפתיעה את נס ציונה והורידה אותה למקום התשיעי, מחוץ לפלייאוף. 29 נקודות של אור בן גורן, בצירוף 23 ו-10 ריבאונדים של ארמון וויליאמס, עשו את העבודה עבור יבנה. ירון להט בלט בנס ציונה עם 17 נקודות, שמונה ריבאונדים ושבעה אסיסטים.

הפועל בארי - הפועל טבעון 89:116

משחק בכורה מוצלח למדי לצביקה רוזנברג על הקווים של בארי. המארחים הרשימו עם אחוזי קליעה טובים ובמחצית כבר הגיעו ל-62 נקודות לעומת 48 של טבעון. במחצית השנייה הפער רק הלך וגדל, עד כדי 25 נקודות יתרון בשריקת הסיום. סדריק ג'קסון צלף 33 נקודות והוסיף שבעה כדורים חוזרים בבארי, בעוד אנדרה האריס ענה עם 36 נקודות מן העבר השני אך לא זכה לעזרה מספקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully