וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות פנתה לפיפ"א בנוגע לסינוור השחקנים ביוון

7.4.2009 / 17:10

למרות ההצהרה של דודו אוואט ("לא הייתה לסינוור כל השפעה"), החליטו בהתאחדות להתלונן על המקרה וצירפו קלטת המעידה על האירועים

מספר גורמים בהתאחדות לכדורגל דנו היום (שלישי) בנוגע לפרסומים לפיהם ישראל עשויה לדרוש לבטל את תוצאת ביטול המשחק מול יוון, בעקבת העובדה שאוהדים יוונים סנוורו את דודו אוואט במהלך המשחק וגם לפני הפנדל שהכריע את המשחק, אותו כבש החלוץ גאורגיוס סמאראס. בהתאחדות החליטו לפנות לפיפ"א בנושא, לאחר שערכו בדיקה מקיפה ואף צירפו קלטת המעידה על אירועי הסינוור במהלך המשחק.

בתגובה לפנייה, אישרה פיפ"א להתאחדות לכדורגל כי המקרה ידוע לה ומטופל על ידה. "אנחנו מודעים לאירועים וכבר פתחנו בהליכים משמעתיים בנושא", מסר דובר פיפ"א.

ראוי לציין כי רק הבוקר עוד אמר גורם בהתאחדות: "אנחנו לא מתכוונים לדרוש לבטל את התוצאה, ברור שאוואט לא הושפע מכך. היינו צריכים לנצח את המשחק על הדשא".

אוואט עצמו אמר הבוקר בתכנית הבוקר של גלי צה"ל: "סונוורתי מתחילת המשחק על ידי לייזר ירוק והערתי לשופט על כך. לא הייתה לזה השפעה על כך שלא עצרתי את הפנדל, אבל זה הפריע מאוד בכל הנוגע לכדורי גובה. ברור שזה מעשה לא ספורטיבי וצריך לתת על זה את הדעת".

אגב, גם גל אלברמן סונוור במהלך המשחק כאשר ניגש לבצע בעיטת קרן אך לא התלונן על כך בפני השופט. שחקן בכיר בנבחרת אמר הבוקר: "גם שוויץ, שיש לה קשרים טובים מאיתנו, התלוננו בפיפ"א על היוונים, מישהו ספר את הטענות האלה? מי אנחנו שנדרוש לבטל תוצאה? זה מגוחך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully